۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
کد خبر: 82604617
T T
۰ نفر
برانكو: بازی مقابل تیم نفت سخت و خطرناك است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با تكذیب خبر مطرح شدن خود برای هدایت تیم ملی روسیه گفت: پیروزی در سوپرجام روبروی نفت, برای ما بسیار مهم و حساس است و نخستین گام برای آغاز لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، «برانكو ایوانكوویچ» امروز (پنجشنبه) پیش از دیدار تیم پرسپولیس برابر نفت تهران در نشست خبری در سازمان لیگ فوتبال ایران یادآوری كرد: تیم نفت تهران، در سال های اخیر در رده های بالای جدول لیگ قرار داشته و علی كریمی مربی این تیم نیز یكی از بزرگ ترین بازیكنان تاریخ فوتبال ایران است.
برانكو افزود: خوشحالم علی كریمی دانش و تجربه خود را در اختیار تیمش قرار می دهد.
وی ادامه داد: سخت ترین كاری كه علی كریمی پذیرفت پذیرش سرمربیگری بود. البته این تیم مشكلاتی دارد و كادرفنی این تیم تغییر كرده است و بازیكنان جدیدی به جمع این تیم اضافه شدند.
«به كریمی سفارش می كنم بین بازیكن بودن و مربی گری تفاوت زیادی وجود دارد. وی فشار كاری زیادی را پیش روی خواهد داشت. من 30 سال مربی ام ولی هنوز تلاش می كنم یاد بگیرم و بیشتر بخوانم».
وی تاكید كرد تیم پرسپولیس از نقش قهرمانی عقب نشینی نخواهد كرد و در آغاز فصل جدید نیز با یك قهرمانی هواداران را خوشحال می كنیم.
برانكو در عین حال گفت: اما از این دیدار می ترسم زیرا تجربه دارم، ما پارسال مقابل قشقایی در مرحله ابتدایی جام حذفی مغلوب و از این مسابقات حذف شدیم و مطمئنم بازیكنان نفت فردا با انگیزه قوی به میدان می آیند تا ما را غافلگیر كنند.
سرمربی تیم پرسپولیس اطمینان داد با وجود این بازیكنانش، حریف را دست كم نمی گیرند و حداكثر توان را برای كسب پیروزی به كار خواهند گرفت.
به گفته وی, هدف پرسپولیس كسب بیشترین پیروزی و قهرمانی هاست.

** منشا فردا بازی نمی كند
برانكو درباره «گاودین منشا» گفت: وی به دلیل عمل جراحی ناشی از یك عفونت كوچك فردا تیم را همراهی نمی كند.
«برخلاف برخی باشگاه ها كه بازیكنانشان را به تیم امید ندادند، صادق محرمی در تیم ملی امید است و سایر بازیكنان مشكلی ندارند».
سرمربی تیم پرسپولیس درباره مصدومیت «بشار رسن» بازیكن عراقی پرسپولیس، توضیح داد كه وی بازیكن جوان و آینده‌داری است و مشكل خاصی ندارد و تنها مساله این است كه شاید سرعت تطبیق با تیم و فلسفه ما متفاوت باشد، البته علاوه بر شخصیت قهرمانی و برنده بودن، شخصیت فردی و فنی هم برای پرسپولیس ویژگی خاصی است.
وی درباره احتمال حضور طارمی در بازی با نفت گفت: طارمی بازیكن ماست. او این اجازه را داشت كه به دنبال بازی در اروپا باشد. او از پیشنهادهای خارجی اش راضی نیست و هنوز آمادگی كافی را ندارد اما در دیدار فردا حضور دارد.
برانكو درباره تغییر پست شایان مصلح در پرسپولیس گفت: ما او را به عنوان دفاع چپ جذب كرده ایم و این پست اول اوست اما تلاش می كنم وی را به گونه ای آماده كنم كه بتواند در 2 پست بازی كند.
وی درباره بازی شهرآورد كه قرار بود در آلمان برگزار شود, توضیح داد: ما برنامه كلی خود را چندان تغییر نداده ایم. دوست داشتیم بازی های تداركاتی بیشتری داشته باشیم اما امكانش نبود.
وی ادامه داد: بحث هایی كه درباره مدیریت می شود، هر از چند گاهی پیش می آید و البته این امر می تواند روی بازیكنان اثر بگذارد؛ چون نامعلوم بودن تكلیف باشگاه و اینكه آیا تغییر ایجاد می شود یا نه، باعث می شود بازیكنان با مدیریت باشگاه صحبت كنند.
برانكو درباره بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس، افزود: خوشحالم كه به تیم ما بازگشت. او هنوز حق بازی كردن ندارد اما به جمع تمرینات ما اضافه شده است و هر وقت مجوزش صادر شود، می تواند بازی كند.
وی ادامه داد: من به او خیلی اعتماد و انتظار زیادی دارم. نوراللهی در هر چهار پست می تواند بازی كند و ظرفیت ملحق شدن به تیم ملی را دارد.
سرمربی تیم پرسپولیس درباره پنالتی زن تیمش در بازی با نفت تهران گفت: پنالتی را طارمی می زند.

* گزینه هدایت تیم ملی روسیه نیستم
سرمربی تیم پرسپولیس درباره دیدار با الاهلی عربستان در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بودجه ای كه عربستان یا باشگاه های قطری و اماراتی برای تیم هایشان می گذارند، خیلی بیشتر از ماست. پارسال هم گفتم ما تنها تیم در آسیا هستیم كه بجز دروازه بان خارجی‌مان، سایر بازی ها را با بازیكنان بومی انجام داده ایم و قاطعانه قهرمان شدیم و ركوردها را جابجا و به رقابت های آسیایی صعود كردیم. ما آمادگی این را داریم كه الاهلی را شكست دهیم و یك قدم به جلو برویم.
سرمربی پرسپولیس خبرهایی درباره مطرح بودن برای هدایت تیم ملی روسیه را تكذیب كرد.
به گزارش ایرنا, دیدارهای فصل جدید از فردا (جمعه) با بازی پرسپولیس و نفت تهران آغاز می شود.
ورزشی*9250*9118*1961* خبرنگار: جواد بشیری* انتشار: مریم مسعود
۰ نفر