۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۰۵
کد خبر: 82604741
T T
۰ نفر
رئیس سازمان گسترش صنایع: 65درصد از واگذاری كارخانه ها، رهاسازی صنایع بود

بجنورد - ایرنا - رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: خصوصی سازی در كشور ما انحراف دارد و 65 درصد از واگذاری كارخانه های سازمان گسترش و نوسازی، رهاسازی صنایع بود.

منصور معظمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خراسان شمالی اظهار كرد: قرار بود با اجرای خصوصی سازی در كشور انقلاب اقتصادی ایجاد كنیم اما به جای خصوصی سازی، رهاسازی شده است.
وی گفت: باید به سمت ارزشمند كردن تولید در كشور برویم تا كسب و كار رونق گیرد.
**شاخص های اقتصادی نشان از بهبود وضعیت كشور دارد
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت با بیان اینكه در سال 95 رشد اقتصادی 6.5 درصد داشتیم درحالی كه میزان رشد اقتصادی در سال 91 منفی 10.5بود؛ افزود: باید قدردان كسانی باشیم كه این فضای بهبود اقتصادی را فراهم كردند.
معظمی افزود: شاخص های اقتصادی نشان از بهبود وضعیت كشور دارد و اینكه برخی از وضعیت كنونی اظهار نگرانی و ناامیدی می كنند؛ درست نیست.
وی گفت: باید قدردان كسانی باشیم كه زمینه را برای امضای قرارداد توتال و 6 قرارداد صنعت خودرو آماده كردند.
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع با بیان اینكه ما با امید هر چه بیشتر به آینده به جلو حركت می كنیم و همه دست اندركاران برای كمتر شدن مشكلات تلاش می كنند؛ تصریح كرد: سال 96 تصویر بهتر ،شفاف تر و امیدواركننده را برای مردم نشان می دهیم.
به گزار اش ایرنا رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه اعضای كمیسیون وِیژه حمایت از تولید ملی در سفر یك روز به شهرستان اسفراین از مجتمع صنعتی و شركت لوله گستر این شهرستان و واحدهای صنعتی بخش خصوصی بازدید و در نشست با فعالان اقتصادی بخش صنعت مشكلات این صنایع را بررسی كردند.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60 كیلومتری جنوب شرقی بجنورد مركز استان قراردارد كه به علت دارا بودن دو صنعت مهم فولاد كه بزرگترین تولیدكننده فولاد آلیاژی در خاورمیانه است و شركت لوله گستر تنها تولید كننده لوله بدون درز مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و وجود صنایع پایین دست این دو صنعت، قطب صنعتی خراسان شمالی محسوب می شود.
1744/ 7189 خبرنگار : بتول صارمی *انتشاردهنده: دریس
۰ نفر