۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۶
کد خبر: 82606281
T T
۰ نفر
سردار غيب پرور: رويكرد بسيج تمركز بر مسائل اجتماعي است

قم - ايرنا - رئيس سازمان بسيج مستضعفان با اعلام آمادگي بسيج براي همكاري با حوزه هاي علميه در حل مشكل هاي اجتماعي و فرهنگي جامعه گفت: بسيج در كنار تقويت خود در ابعاد مختلف رويكرد خود را تمركز بر مسائل اجتماعي قرار داده است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي سپاه امام علي بن ابيطالب(ع) قم، سردار غلامحسين غيب پرور، روز شنبه در «چهارمين همايش مشترك مديران حوزه هاي علميه، مسئولان دفاتر مشترك نمايندگي ولي فقيه درسپاه و مسئولان بسيج طلاب كشور» درمجتمع ياوران مهدي(عج) قم، افزود: امروز عرصه هاي جديدي متفاوت از گذشته در برابر نظام و جامعه ايجاد شده است كه براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از آن بايد با توجه به شرايط جديد و اقتضائات روز عمل كرد.
وي فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي را از عرصه هاي جديد و مهم پيش روي نظام اسلامي برشمرد و تصريح كرد: يكي از عرصه هاي جديد، فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي است كه حضور طلاب و روحانيان در اين عرصه براي رفع شبهاتي كه مطرح مي شود ضروري است.
غيب پرور، ادامه داد: يكي ديگر از عرصه هايي كه بايد در تراز انقلاب اسلامي مورد توجه قرار گيرد عرصه تعليم و تربيت و آموزش و پرورش است كه در اين راه بيشترين انتظار نقش آفريني روحانيان و طلاب انقلابي است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان در ادامه با بيان اين كه هر قدر از عمر انقلاب اسلامي مي گذرد بر دشمني هاي استكبار عليه نظام اسلامي افزوده مي شود، گفت: طلاب حوزه علميه بايد با تقويت توانايي هاي خود در عرصه هايي كه نظام سلطه عليه انقلاب و كشور هجمه مي آورد، ورود كرده و در دفاع از انقلاب و كشور آن چه كه لازم است انجام دهند.
وي انسجام فكري و درك مشترك از مسائل انقلاب را ضروري دانست و گفت: اين مهم است كه ظرفيت هاي مختلف كشور با شناختي صحيح از مشكلات و اولويت هاي جامعه براي حل آنها بسيج شوند.
غيب پرور در ادامه، نقش و جايگاه رفيع روحانيت در جامعه را مورد اشاره قرار داد و افزود: با وجود تبليغات منفي كه دشمنان نظام اسلامي عليه روحانيت انجام مي دهند، روحانيان و علما با نفوذ در قلب ها همچنان سكان هدايت جامعه را در اختيار دارند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفان با تاكيد بر اهميت هجرت علما به شهرها و روستاها گفت: مساجد زيادي در كشور وجود دارد كه فاقد امام جماعت و روحاني هستند و طلاب جوان براي پر كردن اين خلاء مسئوليت خطيري بر عهده دارند.
7404/ 1175 تنظيم كننده: محمد زماني راد ** انتشار: رضا عليمحمدي
۰ نفر