یك طلا و یك نقره برای دو ومیدانی كاران معلول ایران در مسابقات جهانی

تهران- ایرنا- «سامان پاكباز» از ایران به مدال طلای ماده پرتاب وزنه كلاس F12 رقابت های پارا دو و میدانی جهانی دست یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت كمیته ملی پارالمپیك، پاكباز با پرتاب 15 متر و 83 سانتیمتر در جایگاه نخست این ماده قرار گرفت.
«رومن دانیلیوك» از اوكراین با پرتابی به میزان 15 متر 44 سانتیمتر به مدال نقره رسید و مدال برنز به «لوپز گونزالس»، پرتابگر اسپانیایی، با پرتاب 15 متر 44 سانتیمتر رسید.

**سیامك صالح فرج زاده به مدال نقره رقابت های پارا دو و میدانی جهانی در لندن دست یافت.
صالح فرج زاده مدال نقره پار دو و میدانی جهانی را تصاحب كرد
پرتابگر دیسك ایران در كلاس F34 موفق شد با پرتابی به میزان 35 متر و 2 سانتیمتر به مدال نقره رقابت ها برسد.
«یانژانگ وانگ» از چین در این ماده با پرتاب 37 متر و 16 سانتیمتر به مدال طلا رسید و «علی محمد كرید» از تونس با 34 متر و 35 سانتیمتر مدال برنز گرفت.
كاروان 20 نفره ایران تا این لحظه در روز نهم این مسابقات موفق به كسب 16 مدال، شامل سه مدال طلا، هشت مدال نقره و پنج مدال برنز، شده است.
امان الله پاپی و علیرضا مختاری به ترتیب در پرتاب نیزه و پرتاب وزنه مدال طلاكسب كرده اند. جواد حردانی در پرتاب وزنه، علی محمدیاری در پرتاب دیسك، محسن كائدی در پرتاب وزنه، مهران نكویی مجد در پرتاب وزنه، هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه ، محمد خالوندی در پرتاب نیزه و سجاد نیك پرست در پرتاب نیزه موفق به كسب مدال نقره شده اند و محسن مجیدی در پرتاب دیسك، علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه، عبدالله حیدری در پرتاب نیزه، حامد امیری در پرتاب وزنه و اسدالله عظیمی در پرتاب وزنه مدال برنز كسب كرده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 1528 * 1368
خبرنگار: حسن تمیمی* انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر