نماینده تهران در مجلس:‌دیدار روحانی با فرماندهان سپاه بموقع بود/اختلاف‌نظرها به وحدت نظام آسیب نمی‌رساند

تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران را خیلی خوب توصیف كرد و گفت: این دیدار بجا و بموقع بود و نشان داد اختلافات جزئی به وحدت و یكپارچگی نظام آسیبی نمی زند.

مهدی شیخ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: دیدار رییس جمهوری با فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می دهد كه اگر در مسایل خیلی جزئی اختلاف نظرهایی در كشور وجود دارد اما این اختلاف نظرها نسبت به وحدت و یكپارچگی نظام آسیبی نمی رساند و همه در یك صف هستند و برای خدمت به مردم خودشان را آماده می كنند.
وی خاطرنشان كرد: در حین كار اجرایی به طور معمول اتفاقاتی می افتد كه نظرها متفاوت است كه امیدواریم این مسایل با گفت و گوها و تعامل بیشتر و در كنار هم بودن بیشتر و مذاكرات پیرامون مسایل به حداقل برسد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه و در دیدار فرماندهان عالیرتبه سپاه با قدردانی از تلاش های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تاكید كرد.
وی ابراز امیدواری كرد كه در دوره مسئولیت دولت دوازدهم، تلاش هماهنگ همه نیروهای مسلح، به سرعت بیشتر در تحقق خواسته های مردم بینجامد و همه نهادها و دستگاههای مسئول، با شفافیت كامل در حوزه های تخصصی خود بر كارآئی مجموعه بیفزایند و تقویت توان رزمی سپاه و ارتش با بهره گیری از فناوری های نوین، امنیت ملی كشور را بیش از پیش تضمین كند.
رییس جمهوری همچنین بر حمایت كامل دولت دوازدهم از خدمات سپاه در حوزه ماموریت خود تاكید كرد.
در این دیدار سردار سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده كل سپاه، انتخاب مجدد دكتر روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریك گفت و آمادگی سپاه برای همكاری همه جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی را اعلام كرد.
فرماندهان بخش های مختلف سپاه نیز گزارشی از فعالیت ها و آمادگی های سپاه پاسداران را به رییس جمهور ارایه كردند و از حمایت های دولت برای تقویت بنیه دفاعی كشور و نیز مقابله با تروریسم در منطقه تشكر كردند.
سیام*9254**1336
خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار: مهرنوش خانزائی
۰ نفر