۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۲
کد خبر: 82613006
T T
۰ نفر

كنسرت شهرام ناظري در قوچان لغو شد

۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۲
کد خبر: 82613006
كنسرت شهرام ناظري در قوچان لغو شد

مشهد- ايرنا- كنسرت موسيقي سنتي شهرام و حافظ ناظري به دستور دادستان قوچان، به علت آنچه كه نامناسب بودن مكان برگزاري آن اعلام شده، لغو شد.

براساس برنامه اعلام شده، بنا بود اين كنسرت جمعه شب ششم مردادماه، در 2 نوبت با هنرنمايي شهرام ناظري، استاد آواز ايران و فرزندش حافظ ناظري با عنوان آواز پارسي در سالن ورزشي كارگران قوچان اجرا شود.
دادستان قوچان دقايقي پيش در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: با وجود تذكرات مكرر در چند روز گذشته مبني بر انتخاب محل نامناسب براي برگزاري كنسرت شهرام ناظري، عوامل اجرايي به اين تذكرات توجهي نكردند كه اكنون به طور رسمي محل در نظر گرفته شده براي اجراي اين برنامه پلمب شده است.
رمضانعلي آذري افزود: سالن ورزشي كارگران در منطقه يعقوب آباد قوچان، براي برپايي كنسرت انتخاب مناسب و شايسته اي نبود و شان هنرمندان و مردم شريف قوچان در اين انتخاب ناديده گرفته شده بود.
كنسرت شهرام ناظري و پسرش حافظ در قوچان در حالي لغو مي شود كه مسئول برگزاري كنسرت و مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامي قوچان و استان خراسان رضوي از شب گذشته تا امروز در گفت وگو با خبرنگار ايرنا از قطعيت برپايي آن خبر داده و لغو آنرا شايعه مي خواندند.
شهرستان 180 هزار نفري قوچان در 137 كيلومتري شمال غربي مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حبيبه احسني ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7501/5132