۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰:۱۵
کد خبر: 82628231
T T
۰ نفر
سرمربي پديده مشهد:گرماي هوا روي كار تيمي ما تاثيرگذار بود

آبادان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد در خصوص شكست برابر صنعت نفت آبادان گفت:گرما و رطوبت هوا در آبادان به قدري بود كه مانع از كار تيمي پديده مشهد شد.

به گزارش ايرنا رضا مهاجري شامگاه جمعه در نشست خبري پس از بازي تيم هاي صنعت نفت آبادان و پديده مشهد افزود:در ابتدا شهادت حججي شهيد مدافع حرم كه به دست گروهك تروريستي داعش و به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسيد را به كشورم تسليت مي گويم.
وي اظهار داشت:بازي را خوب آغاز كرديم اما صنعت نفت لحظه به لحظه تيم برتر ميدان شد به طوريكه در نيمه اول تيم صنعت نفت برتر از ما بود و به گل هم رسيد هر چند كه در اين نيمه موقعيت گلزني داشتيم.
سرمربي پديده مشهد گفت:در نيمه دوم بازيكنان ما بازي قابل دفاعي انجام دادند اما صنعت نفت روي ضد حمله به گل رسيد.
مهاجري تصريح كرد:صنعت نفت تيمي با بازيكنان بسيار با تجربه است كه در اين فصل مي تواند نتايج قابل قبول تري نسبت به فصل هاي گذشته كسب كند.
وي با انتقاد از توپ جمع كن هاي ورزشگاه تختي آبادان گفت:اسم توپ جمع كن هاي مشهد بد شده ولي در آبادان شرايط بدتر است زيرا توپ جمع كن هاي ورزشگاه تختي اين شهر حتي يك توپ به بازيكنان ما نمي دادند.
سرمربي پديده مشهد با اشاره به شرايط جوي آبادان گفت:گرما و رطوبت هوا در آبادان به قدري بالا بود كه روي عملكرد ما تاثير گذاشت و همين باعث شد كه گل اول را دريافت كنيم.
تيم فوتبال پديده مشهد از هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر كشور برابر صنعت نفت آبادان با 2 گل شكست خورد تا با 4 امتيار در رده ششم جدول قرار گيرد.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند