۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82629964
T T
۰ نفر

معبری به نام شهید حججی نامگذاری می شود

۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82629964
معبری به نام شهید حججی نامگذاری می شود

تهران - ایرنا - رئیس كمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تصویب طرح دو فوریتی نامگذاری معبری به نام شهید محسن حججی، یكی از خیابان های شهر تهران به نام این شهید مدافع حرم نامگذاری می شود.

مجتبی شاكری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح دو فوریتی این نامگذاری در جلسه غیرعلنی امروز شورا مطرح و به تصویب اعضا رسید كه اجرای آن نیز براساس قانون با جانمایی خیابان موردنظر انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به نظر اعضای شورا برای نصب تندیس و یادمان شهدای مدافع حرم در شهر تهران گفت: مقرر شد كه سازمان زیباسازی شهر تهران با انتشار فراخوانی از آثار تولیدی هنرمندان برای نصب تندیس و یا یادمان شهدای مدافع حرم استفاده كند.
به گفته شاكری، با دریافت آثار هنری هنرمندان، بهترین اثر به عنوان تندیس و یا یادمان شهدای مدافع حرم انتخاب و در مكان مشخصی نصب خواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: تندیس و یادمان شهدای مدافع حرم در معبری كه به نام شهید محسن حججی نامگذاری خواهد شد، نصب می شود.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، عضو لشكر زرهی هشت نجف اشرف بود كه اعضای گروهك تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، سراز پیكر پاكش جدا كردند.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343**1625
۰ نفر