۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82640155
T T
۰ نفر
كشتی قهرمانی جهان/مردانی حذف شد؛ قادریان در جدول شانس مجدد

تهران- ایرنا- «مهرداد مردانی» فرنگی كار وزن 59 كیلوگرم ایران با توجه به شكست كیم سئونگ هاك كره ای مقابل حریفی از قزاقستان از دور رقابت های قهرمانی جهان حذف شد.

به گزارش ایرنا، رقابت های چهار وزن 59، 66، 80 و 130 كیلوگرم پیكارهای كشتی فرنگی قهرمانی سال 2017 جهان امروز (سه شنبه) و در دومین روز این مسابقات از ساعت 12:30 به وقت ایران در سالن 20 هزار نفری «آكورهتل آرنا» شهر پاریس آغاز شد.
در وزن 59 كیلوگرم مردانی در نخستین تجربه جهانی خود در دور نخست «فیروز توختایف» از ازبكستان را 3 بر صفر شكست داد و در مبارزه بعدی نیز «همت رستم» از تركیه را 5 بر 2 شكست داد و راهی مرحله یك چهارم نهایی شد.
مردانی در این مرحله نتیجه را 12 بر 6 به «كیم سئونگ هاك» از كره جنوبی واگذار كرد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.
در ادامه این رقابت ها لحظاتی پیش «آناگلوف» قزاقستانی موفق شد با شكست كیم سئونگ هاك به فینال راه یابد و متاسفانه با شكست حریف كره ای، مهرداد مردانی نیز از دور رقابت ها حذف شد.
«یوسف قادریان» نماینده وزن 80 كیلوگرم ایران نیز با توجه به راهیابی «مانوكیان» حریف ارمنستانی به جدول بازنده ها راه یافت.
وی در نخستین كشتی مقابل مانوكویان حریف ارمنستانی مغلوب شده بود.
قادریان در گروه بازنده ها ابتدا باید به مصاف «بیوربرگ» از سوئد برود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با «پاسكال ایزل» از آلمان كشتی می گیرد و در صورت شكست این حریف به دیدار رده بندی راه می یابد تا به مصاف «زورابی داتوناشویلی» از گرجستان برود.
روز گذشته و در نخستین روز این مسابقات، محمد علی گرایی (71 كیلوگرم)، سعید عبد ولی (75 كیلوگرم) و حسین نوری (85 كیلوگرم) سه مدال برنز كسب كردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1368
خبرنگار: رضا رمضانی**انتشار: خیراله شفیعی