دولت براي اشتغال دختران تحصيل كرده برنامه ويژه اي طراحي كرده است

تهران -ايرنا معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم به منظور ايجاد فرصت هاي شغلي براي دختران تحصيل كرده در مراكز دانشگاهي برنامه ويژه اي طراحي كرده و به زودي آن را اجرايي مي كند.

به گزارش ايرنا ، معصومه ابتكار شامگاه شنبه در حاشيه افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي دولت در ورامين در جمع خبرنگاران گفت : دولت بر اساس قانون اساسي و اعتقاد عملي به برخورداري بانوان از امكانات برابر جامعه ، برنامه هاي ويژه اي طراحي كرده كه در اين طرح ، دختران تحصيل كرده در اولويت توجه قرار دارند.
وي افزود : دولت در ادامه فعاليت چهار سال قبل در دوره يازدهم ، به منظور حمايت از فعاليت هاي اقتصادي ، تسهيلات ويژه اي درنظر گرفته و سياست هاي مناسبي درحمايت از صنايع و توليد در نظر گرفته است.
ابتكار افزود: در حمايت از بخش توليد و صنعت ، بانوان از توجه ويژه تري برخوردار شده اند كه اين امر مي تواند در توانمند سازي اين قشر عظيم در جامعه نقش به سزايي ايفا كند.
وي تصريح كرد: حمايت دولت و ارائه تسهيلات ويژه به حوزه صنعت و توليد در راستاي كارآفريني و رونق بنگاه هاي موثر در توليد و شكوفايي اقتصاد زنان و خانواده ها صورت مي گيرد و يقينا مي تواند كاركردهاي بانوان در اقتصاد را ارتقا بخشد.
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : مناطقي مانند ورامين كه از شهرك هاي صنعتي متعددي برخوردار است مي تواند توجه ويژه اي به توانمندي اقتصادي بانوان داشته باشند و فعاليت هاي آنان را توسعه و رونق بخشد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539