۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82661409
T T
۰ نفر
350 پایگاه جمع آوری كمك های جشن عاطفه ها در اردبیل دایر می شود

اردبیل - ایرنا - مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از استقرار 250 پایگاه ثابت و سیار در میادین اصلی و 100 پایگاه ثابت هم در مساجد و مراكز نیكوكاری در سطح استان برای جمع آوری كمك های مردمی در روز جشن عاطفه ها خبرداد.

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در آستانه بازگشایی مدارس در نشست با خبرنگاران افزود: كمیته امداد در این روز كمك های نیكوكاران را جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می دهد تا هیچ دانش آموزی به جهت نبود امكانات اولیه تحصیلی از علم آموزی و تحصیل عقب نماند.
وی از وجود پنج هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و اظهار كرد: طبق برآورد برای تامین حداقل نیاز یك دانش آموز مبلغ سه میلیون ریال نیاز است كه ردیف اعتبار خاصی برای آن در نظر گرفته نشده و صرفا از طریق كمك خیرین نیاز دانش آموزان بی بضاعت تامین و رفع می شود.
وی بیان كرد: 250 پایگاه روز پنجشنبه 23 شهریور ماه در میادین اصلی شهرهای استان و 100 پایگاه نیز روز جمعه 24 شهریور ماه در مصلاها ، مساجد و مراكز نیكوكاری آماده دریافت هدایای خیرین برای دانش آموزان نیازمند خواهند بود.
وی با اشاره به اینكه سامانه پیامكی 8877 كمیته امداد استان مختص واریز صدقات و كمك خیرین می باشد، اضافه كرد: سامانه پیامكی 3000333345 كمیته امداد هم پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است كه می توانند انتقادات، پیشنهادات، مشكلات و نوع كمك های خود اعم از نقدی و غیر نقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام كنند تا همكاران ما با مراجعه به آنها كمك های خیرین را دریافت كنند.
وی ادامه داد: همچنین مردم با شماره گیری # 3*5*045*8877* می توانند در جشن عاطفه ها كمك های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند مشاركت كنند.
دشتی گفت: خیرین سال گذشته در جشن عاطفه ها در استان مبلغ 13 میلیارد و 943 میلیون ریال كمك كردند تا نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجو برطرف گردد و امیدواریم امسال نیز جشن عاطفه ها با شركت و كمك های مردم متدین استان با شكوهتر از سال های گذشته برگزار شود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده**انتشاردهنده: عارف شیرزاد
6130/ 1257