۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
کد خبر: 82662221
T T
۰ نفر
اسناد واگذاری املاك و پول شهرداری تهران به افراد خاص موجود است

تهران - ایرنا - رییس كمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسناد و مدارك متقنی دال بر واگذاری املاك و همچنین پول از طریق شهرداری به افراد خاص موجود است كه باید این املاك و مبالغ بازگردانده شوند.

به گزارش ایرنا، افشین حبیب ‌زاده روز سه شنبه در هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: درهمین ارتباط مبالغی در بودجه 96 شهرداری تهران برای پرداخت به افراد خاص قید و مصوب شده كه به دلیل تعدد و حفظ شان و آبروی افراد از اعلام اسامی خودداری می‌كنم.
وی اظهار كرد: اسناد و مدارك مستند در خصوص وقع این تخلفات موجود است.
حبیب زاده تصریح كرد: براساس قانون، شهرداری می‌تواند اراضی خود را با حفظ مالكیت و بصورت در اختیار سازمان‌ها قرار دهد اما متاسفانه شاهدیم در سازمان املاك شهرداری تهران واگذاری‌هایی بر خلاف قانون و بدون مصوبه شورا انجام می‌شود.
وی تاكید كرد: شورای شهر باید با ارائه یك طرح فوریتی، جلوی این روند و اقدامات غیرقانونی را بگیرد.
به گزارش ایرنا، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در پاسخ به تذكر حبیب‌زاده گفت: من نیز دراین خصوص مطالبی دارم اما در حال حاضر از بیان آن خودداری می‌كنیم.
وی با بیان اینكه اسناد و مداركی در این خصوص وجود دارد، افزود: از رییس كمیته عمران درخواست می‌شود كه اسناد و مدارك خود را به كمیسیون نظارت و حقوقی شورا بدهند تا دراین خصوص تحقیق شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9343/7247**1625
۰ نفر