۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶
کد خبر: 82662431
T T
۰ نفر
هفت هزار دانش آموز نيازمند كردستاني در انتظار همدلي نيكوكاران و خيرين

سنندج - ايرنا - در آستانه سال تحصيلي جديد و آغاز بهار تعليم و تربيت، هفت هزار دانش آموز بي بضاعت و نيازمند كردستاني در انتظار همدلي و همراهي نيكوكاران و خيرين هستند.

به گزارش ايرنا، جشن عاطفه ها كه در آستانه شروع سال تحصيلي جديد توسط كميته امداد امام خميني(ره) و با مشاركت و همكاري آموزش و پرورش و برخي دستگاه هاي اجرايي در سراسر كشور برگزار مي شود، فرصتي براي همدلي، مهرورزي و مشاركت خيرين در راستاي تامين نيازهاي تحصيلي دانش آموزان كم بضاعت و نيازمند است.
جشن عاطفه هاي امسال با شعار 'مهر در انتظار همدلي' در روزهاي 23 و 24 شهريور همزمان با سراسر كشور در سراسر در استان كردستان هم برگزار مي شود و هفت هزار دانش آموز در اين روزهاي نزديك به آغاز فصل تعليم و تربيت، در انتظار همدلي خيرين و نيكوكاران هستند.
معاون توسعه مشاركت هاي مردمي كميته امداد امام خميني (ره) كردستان مي گويد: امسال جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلي' و در 2 مرحله برگزار مي شود كه مرحله اول روز پنجشنبه 23 شهريور در پايگاه هاي اصلي در سطح شهرها و روز جمعه 24 شهريور در ميعادگاه هاي نماز جمعه برگزار خواهد شد.
هيوا رحيمي با بيان اينكه مرحله دوم اين جشن 19 مهر ماه و با هدف بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در ميان دانش آموزان در سطح مدارس برگزار مي شود، افزود: با همكاري مديران مدارس، كمك هاي جمع آوري شده در بين دانش آموزان نيازمند همان مدرسه و محل جمع آوري شده، توزيع مي شود.
وي با بيان اينكه هم اكنون هفت هزار دانش آموز نيازمند تحت حمايت اين نهاد در سطح استان هستند، گفت: تمامي كمك هاي جمع آوري شده قبل از شروع سال تحصيلي جديد در بين دانش آموزان نيازمند استان توزيع خواهد شد.
معاون توسعه مشاركت هاي مردمي كميته امداد امام خميني(ره) كردستان با اشاره به اينكه خيرين مي توانند كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را از طريق اين نهاد بدست دانش آموزان نيازمند برسانند، اعلام كرد: سامانه پيامكي 087#*8877* نيز يكي از ظرفيت هايي است كه با هدف تسهيل به پرداخت كمك به نيازمندان استان كردستان اختصاص داده شده است.
به گزارش ايرنا، جشن عاطفه ها با شعار 'مهر در انتظار همدلي' 23 و 24 شهريور همزمان با سراسر كشور در ميادين و خيابان هاي اصلي شهرها و ميعادگاه هاي نماز جمعه برگزار مي شود.
هم اكنون بيش از 45 هزار خانوار كردستاني تحت پوشش كميته امام خميني(ره) اين استان هستند كه هفت هزار نفر از اين تعداد را دانش آموزان نيازمند و بي بضاعت تشكيل مي دهند كه از خدمات و حمايت هاي اين نهاد بهره مند مي شوند.
خبرنگار: افسانه گلباغي ** انتشار دهنده: مجيد سليماني
7348/9102