۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۲۶
کد خبر: 82662893
T T
۰ نفر
دو هكتار از اراضي ملي منابع طبيعي در بندرلنگه رفع تصرف شد

بندرعباس- ايرنا- رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بندرلنگه گفت: با تلاش يگان حفاظت اين ارگان و در راستاي حفظ و صيانت از عرصه هاي منابع طبيعي دو هكتار از اراضي ملي اين شهرستان كه تحت تصرف و سوء استفاده غيرقانوني قرار گرفته بود، رفع تصرف شد.

روح الله وفاكيش روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با تلاش و پيگيري يگان حفاظت منابع طبيعي و آبخيزداري بندرلنگه و به استناد تبصره يك ذيل ماده 55 قانون حفاظت و حمايت از جنگل ها و مراتع كشور ، عوامل يگان حفاظت اين اداره با همكاري ماموران انتظامي نسبت به تخريب اراضي تصرفي در منطقه كوردان از بخش مهران اين شهرستان اقدام و آثار تصرف را به طور كامل از بين برده و پس از قلع و قمع ، اراضي ملي تصرفي به دولت بازگردانده شد.
وي ارزش ريالي اراضي رفع تصرف شده را بيش از يكصد ميليون ريال اعلام كرد و گفت: يگان حفاظت از منابع طبيعي اين شهرستان براي جلوگيري از هرگونه تخريب و تصرف بصورت مستمر در حال گشت زني مي باشد.
وفاكيش خاطرنشان كرد: اين اداره آماده دريافت هر گونه خبر در مورد تخريب و تصرف اراضي ملي از جوامع محلي به ويژه روستاييان از طريق سامانه تلفني 1504 است .
اين مقام مسئول خاطرنشان كرد:يگان حفاظت منابع طبيعي اقصي نقاط هرمزگان از جمله بندرلنگه براي جلوگيري از هرگونه تخلف و تصرف به اراضي ملي حتي در روزهاي تعطيل نيز از آماده باش كامل برخوردار است.
شهرستان بندرلنگه در 240 كيلومتري غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسيني ** انتشاردهنده: خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com