۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۵
کد خبر: 82663260
T T
۰ نفر
كشف420 كیلوگرم تریاك در یك دستگاه كامیونت حامل مواد لبنیاتی

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترك با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سبزوار420 كیلوگرم تریاك را كه در یك دستگاه كامیونت حامل مواد لبنیاتی جاسازی شده بود، كشف كردند.

سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر اینكه فردی با هویت معلوم قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی كشور و توزیع آن را دارد تحت تعقیب قرار گرفت وبا توجه به این ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بررسی موضوع وارد عمل شدند.
سردار مظاهری خاطرنشان كرد: با دستگیری راننده وبازرسی خودرو مقدار 420 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك كه به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود كشف شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید مالك محموله موادمخدر فرد دیگری است بلافاصله متهم دیگر نیز دستگیر شد.
سردار مظاهری خاطرنشان كرد: تحقیقات در این راستا ادامه دارد.
در پنج ماه نخست امسال 805 كیلوگرم مواد مخدر در این استان كشف شده است.
براساس اعلام مسئولان حوزه مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی، این استان در شیوع و مقابله با مواد مخدر در متوسط كشوری قرار دارد.
سومین گردش مالی در دنیا در حوزه مواد مخدر است تجارت سودآور كثیفی كه 170 كشور در دنیا در گیر آن هستند و 84 درصد مواد مخدر دنیا در همسایگی ما در كشور افغانستان تولید می شود كه 70 درصد این تولیدات هم باید از ایران عبور كند تا به مقصدش برسد.
اخبار خراسان شمالی را در كانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی 🆔 @IRNABOJNURD پیگیری كنید.
7185/ 6042 خبرنگار: كبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی