۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸
کد خبر: 82663639
T T
۰ نفر
آخرين وضعيت حكم متهمان دادگاه پرونده عاملان قتل بنيتا، در گفت و گوي ايرنا با  قاضي محمدي

تهران – ايرنا – قاضي محمدي كشكولي رئيس دادگاه رسيدگي به پرونده عاملان قتل بنيتا گفت: حكم متهمان رديف اول و دوم پرونده كه در اين جلسه دادگاه به اتهامات آنان رسيدگي شده بود يكشنبه هفته آينده صادر مي شود.

قاضي محمدي كشكولي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار قضايي ايرنا افزود: براي دو متهم رديف اول و دم پرونده عاملان قتل بنيتا در مرحله دادسرا كيفر خواست صادر و براي رسيدگي به اين شعبه يعني شعبه 9 دادگاه كيفري يك استان تهران ارجاع شده بود كه در دو جلسه دادگاه به اتهامات (م ش) و (م و) رسيدگي شد.
وي با بيان اين كه با توجه به اين كه دستگير شدن متهم رديف چهارم در روز گذشته اظهار كرد: از آنجا او در مرحله دادسرا رسيدگي سپس كيفر خواست صادر شود از اين متهم به عنوان مطلع در جلسه امروز دعوت شده بود.
وي اضافه كرد: بعد از بررسي پرونده متهم رديف چهارم در مرحله دادسرا دستور كيفر خواست، دادگاه به اتهامات وي رسيدگي خواهد كرد.
وي در باره متهم رديف سوم كفت: پرونده متهم رديف 3 ( الف ح) در دادگاه كيفر دو استان تهران ( دادگاه انقلاب) و او هم به عنوان مطلع در اين دو جلسه دادگاه حضور داشت.
رئيس دادگاه رسيدگي در پاسخ به اين سئوال كه آيا بحث تسبيب شراكت مطرح شده از سوي وكيل اولياي دم بنيتا در دادگاه مورد رسيدگي قرار مي گيرد يا خير افزود: اشتراك در سبب داشتن كه توسط وكيل اولياي دم شاكي مطرح شده است موضوع جرم جديدي است كه اين موضوع براي رسيدگي به دادسرا ارجاع داده مي شود.
به گزارش ايرنا ، ٢٩تير امسال خبر ربوده شدن دختربچه هشت ماهه‌اي در شبكه‌ هاي اجتماعي دست به دست شد تا اينكه پس از ٦ روز و با وجود همه تلاش‌ها، جسد اين دختربچه در خودروي به سرقت رفته پدرش در پاكدشت ورامين كشف شد.
پليس آگاهي تهران، ربايندگان خودرو و كودك هشت ماهه را دستگير و با حضور متهمين در مقابل منزل اين كودك، صحنه جرم با حضور مأموران پليس آگاهي بازسازي شد.
عاملان قتل اين كودك هشت ماهه بعدا مدعي شدند بعد از سرقت خودرو و گذاشتن آن در پاكدشت، موضوع را به مأموران نيروي انتظامي اطلاع دادند و اقدامي براي نجات جان كودك انجام نشد اما بلافاصله اين ادعاي كذب آنان نخست از سوي مأموران نيروي انتظامي و سپس از سرپرست دادسراي جنائي استان تهران رد شد.
اجتمام**7329**3377
خبرنگار: ليلا اسماعيل نژاد ** ناشر: مريم برزآبادي