۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۲
کد خبر: 82664042
T T
۰ نفر

سامانه كاهش طلاق در ایلام راه اندازی می شود

۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۰۲
کد خبر: 82664042
سامانه كاهش طلاق در ایلام راه اندازی می شود

ایلام - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه از راه اندازی دومین سامانه پیشگیری و كاهش طلاق بعد از استان خراستان رضوی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد باقر الفت روز چهارشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان ایلام اظهار كرد: یكی از برنامه‌های مهم معاونت اجتماعی ارجاع دعاوی خانواده به مراكز مشاوره به منظور جلوگیری از فروپاشی خانواده ها است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری شوراهای پیشگیری از وقوع جرم افزود: درشورای پیشگیری با كمك مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از رویكرد بخشی نگری و فعالیت جزیره ای جلوگیری شده و نقاط ضعفبه نقاط قوت تبدیل می شود.
الفت با بیان اینكه با توجه به شرایط استان كه بافت قبیله‌ای دارد یك جرم یا آسیب اجتماعی می‌تواند به سرعت گسترش پیدا كند بر لزوم توجه ویژه به امر پیشگیری از وقوع جرم در این استان تاكید كرد.
وی افزود: با توجه به مرزی بودن استان ایلام لزوم اجرای برنامه‌های پیشگیری از قاچاق كالا و ارز در استان یك ضرورت است و همچنین مدیران دستگاه های مختلف براهمیت پیشگیری از وقوع جرم به روشنی واقف باشند و از پتانسیل و اعتبارات خود برای كاهش معضل های اجتماعی بهره گیری كنند.
این نشست با حضور مدیران كل معاونت اجتماعی و مسئولان قضایی در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام برگزار شد.
خبرنگار: زهرا موسوی **انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
7172/6034