۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 82664622
T T
۰ نفر

6 مدير كانال‌ هاي تلگرامي در اردبيل دستگير شدند

۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 82664622
6 مدير كانال‌ هاي تلگرامي در اردبيل دستگير شدند

اردبيبل-ايرنا- ناصر عتباتي دادستان عمومي و انقلاب اردبيل روز پنجشنبه از دستگيري 6مدير كانال تلگرامي اردبيل كه با ترويج فساد اخلاقي در شبكه هاي مجازي موجب تشويش اذهان عمومي و كاربران مي شدند خبرداد.

از زماني كه شبكه هاي مجازي پا به عرصه ارتباطات گذاشته سوء استفاده از اين فضا براي ترويج فساد اخلاقي بيشتر شده هرچند در استان اردبيل غالب شبكه هاي اجتماعي ارزش هاي اخلاقي را رعايت مي كنند اما اخيرا علاوه بر ترويج فساد اخلاقي شايعه و تهمت و افترا هم از اين كانال ها به شخصيت ها و يا افراد عادي بيشتر شده است.
سه چهار ماه پيش هم دو نفر از مديران كانال هاي تلگرامي استان كه به تشويش افكار عمومي در ارتباط با مسائل سياسي پرداخته بودند توسط مراجع قضايي دستگير شده و پس از بازجويي و تفهيم اتهام آزاد شدند .
دادستان عمومي و انقلاب اردبيل تشريح كرد: اين 6مدير كانال‌هاي تلگرامي به اتهام ترويج همجنس‌بازي و مسائل غيراخلاقي با همكاري و هماهنگي دادستاني و پليس فتا در اردبيل دستگير شدند.
عتباتي افزود: فعاليت‌هاي افراد در فضاي مجازي با دقت رصد مي‌شود به اين صورت تمامي افراد كه در شبكه‌هاي اجتماعي اقدام به ترويج مسائل غيراخلاقي و منافي عفت كنند شناسايي و برخورد لازم با آنها انجام مي‌شود.
وي بيان كرد: دستگاه قضا همكاري و تعامل خوبي با دستگاه‌هاي مربوطه دارد و تمام توان خود را براي جلوگيري از ترويج فساد در شبكه هاي مجازي بكار مي گيرد.
خبرنگار: يعقوب شاددل**انتشاردهنده: عارف شيرزاد
7110/ 1257