۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82673243
T T
۰ نفر

امام جمعه همدان: تهديدهاي ترامپ طبل توخالي بود

۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82673243
امام جمعه همدان: تهديدهاي ترامپ طبل توخالي بود

همدان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان گفت: تهديدهاي ترامپ همانند طبل توخالي بود چرا كه آنها از قبل در عراق و سوريه شكست خورده و رسوا شدند.

به گزارش ايرنا آيت الله غياث الدين طه محمدي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در حسينيه امام خميني (ره) همدان با بيان اينكه ترامپ با سخنراني خود در سازمان ملل خود زني كرد و نسبت ناروا به جمهوري اسلامي ايران داد ، افزود: سخنان سخيف و بي پايه رئيس جمهوري آمريكا در سازمان ملل حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران را نشان داد.
وي اضافه كرد: خبرگزاري هاي خود آمريكا در مورد جنايت هاي كشورشان در عراق و سوريه بارها و بارها مطلب نوشتند.
وي با بيان اينكه اكنون آمريكا مي خواهد سرطان ديگري در كردستان عراق ايجاد كند، افزود: كردستان عراق نمي داند كه اكنون در پناه جمهوري اسلامي امنيت دارد و اگر جدا شود همانند لقمه كوچكي به بدبختي گرفتار مي شود.
امام جمعه همدان با بيان اينكه اردوغان مي خواهد امپراطوري عثماني ايجاد كند، گفت: همه اين بدبختي ها در كشورهاي مختلف ناشي از نداشتن رهبري صالح است.

** برنامه هاي محرم بايد آگاهي بخش و بصيرت افزا باشد
امام جمعه همدان در ادامه با تاكيد بر اينكه برنامه هاي محرم بايد آگاهي بخش، سازنده و بصيرت افزا باشد، گفت: اين برنامه ها بايد حق و باطل را روشن كند.
آيت الله طه محمدي ادامه داد: تجمع بزرگ مردم زنجان در روز عاشورا كه به صورت يكپارچه برگزار مي شود بين المللي شده و بايد همدان هم با اجراي چنين برنامه اي عظمت مكتب عاشورا را به رخ جهانيان بكشاند.
وي افزود: مراسم عزاداري مردم همدان در روز عاشورا امسال در خيابان بوعلي به صورت يكپارچه برگزار مي شود تا نماد قدرتي از عاشورا ساخته شود.
وي خواستار برپايي عزاداري هاي خالص، بي ريا و به دور از هر گونه خرافات توسط مردم در ايام محرم شد و گفت: اكنون ايران زير ذره بين دشمنان است و كوچكترين حركت نادرستي به ويژه در عزاداري ها مورد سوء استفاده آنها قرار مي گيرد.
وي برگزاري آيين شيرخوارگان در سراسر ايران و جهان را بسيار مطلوب عنوان كرد و گفت: كشور انگلستان از برگزاري اين آيين در كشورش خودداري كرد و اين در حالي است كه سفارت انگليس در عراق در ايام محرم چند هزار قمه بين عزاداران توزيع مي كند.
آيين عبادي و سياسي نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار مي شود.
2087/1181
خبرنگار: زهرا پيرنيا** انتشاردهنده: زهرا هجيني نژاد
۰ نفر