۲ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۸
کد خبر: 82675956
T T
۰ نفر

مجيد خدابخش استاندار آذربايجان شرقي شد

۲ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۸
کد خبر: 82675956
مجيد خدابخش استاندار آذربايجان شرقي شد

تبريز- ايرنا - ' مجيد خدابخش ' استاندار سابق اردبيل با تاييد هيات دولت، از سوي وزارت كشور به عنوان استاندار جديد آذربايجان شرقي معرفي شد.

سعيد شبستري خياباني، معاونت سياسي و امنيتي استانداري آذربايجان شرقي در گفت و گو با ايرنا، ضمن تائيد اين خبر، با آرزوي موفقيت براي استاندار جديد و استقبال از اين انتصاب، گفت: همه مديران اجرايي استان براي موفقيت وي تلاش خواهند كرد و در كنار ايشان خواهند بود.
به گزارش ايرنا، خدابخش متولد 1335 در شهر اردبيل و داراي مدرك فوق ليسانس برق و دكتراي مديريت است.
وي پس از انقلاب اسلامي و در اسفند ماه سال 1359 رئيس مخابرات اردبيل شد و به دنبال آن در سال 1362 به عنوان معاون مدير كل مخابرات استان آذربايجان شرقي منصوب شد.
در دوران استانداري زين العابدين عطايي در آذربايجان غربي، وي در پست‌هاي معاونت برنامه ‌ريزي و سپس معاونت عمراني خدمت كرد.
خدابخش در سال 69 در دوران استانداري اكبر پرهيزگار و علي عبدالعلي زاده در دولت‌هاي اكبر هاشمي رفسنجاني و سيدمحمد خاتمي معاونت عمراني استانداري بود.
وي در دوران تصدي استانداري يحيي محمدزاده در آذربايجان شرقي، معاون سياسي و امنيتي استانداري و مدتي را هم به عنوان سرپرست استانداري آذربايجان شرقي فعاليت كرد.
مديريت كارخانه‌ها و صنايع آلومينيوم المهدي، ايران پويا، موتورسازان تراكتورسازي ايران، ماشين سازي تبريز، صنايع تجهيزات نفت و شركت پترواميد آسيا از ديگر سمت هاي اقتصادي استاندار جديد آذربايجان شرقي است.
به گزارش ايرنا، اسماعيل جبارزاده استاندار پيشين آذربايجان شرقي به عنوان معاون سياسي وزير كشور منصوب شد.
3038/6120/6183
۰ نفر