دشمن در صدد كاهش سطح آرمان ها به نيازهاي روز مره است

شاهرود - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمنان در صدد هستند تا سطح آرمان هاي مردم ايران را به نيازهاي روز مره زندگي كاهش دهند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام و المسلمين علي سعيدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شاهرود كه در حسينيه مدرسه قلعه برگزار شد ، ‌افزود: آن ها مي خواهندمردم ايران ميان حفظ آرمان هاي انقلاب و زندگي رذالت بار زير چتر استكبار يكي را انتخاب كنند.
خطيب موقت جمعه شاهرود با بيان اين كه دشمنان اين آرزو را به گور مي برند، افزود: امروز بايد روشنگري شود تا مردم بدانند چه خطرهايي در كمين آن هاست .
وي جنگ نرم را ترفند اصلي استكبار خواند و گفت: آن ها با جنگ نرم مي خواهند كرامت ما را از بين ببرند ، اما تا زماني كه به عزاداري هاي محرم پايبند باشيم ، كاري از پيش نخواهند برد.
حجت الاسلام سعيد با بيان اين كه بايد مراقب نفوذ دشمن در چگونگي برگزاري عزاداري ها باشيم ،‌ادامه داد:‌ وارد كردن برخي نمادهاي غربي در عزاداري ها يكي از اين ترفند هاست.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به مساله كردستان عراق هم اشاره كرد و گفت:‌ در حالي كه هنوز فتنه داعش نابود نشده ، برخي در حال روشن كردن آتش ديگري در منطقه هستند.
وي تجزيه كشورهاي اسلامي را ترفند كهنه استعمار خواند و گفت: كشورهاي منطقه بايد با اين توطئه مقابله كنند.
حجت الاسلام سعيدي به هفته گرامي داشت دفاع مقدس هم اشاره كرد و گفت: هدف استكبار از شروع جنگ تحميلي نابود كردن نظام نوپاي جمهوري اسلامي بود كه در برابر آن ها قد علم كرده بود.
وي همراهي مردم ،‌نيروهاي مسلح و مديريت هوشمندانه امام خميني (ره) را دليل شكست دشمن در جنگ تحميلي خواند و گفت: هر جا كه مردم از رهبري اطاعت كنند وعده هاي الهي نيز محقق مي شود.
خطيب موقت جمعه شاهرود به آيين تشييع باشكوه پيكر شهيد حججي هم اشاره كرد و گفت: توسل، اخلاص و شركت در جهاد سه عامل اصلي در باشكوه شدن آيين تشييع اين شهيد بود.
وي شهادت را قله سعادتي خواند كه از همه قله ها بالاتر است و شامل كساني مي شود كه اين سه عامل را در خود پرورانده باشند.
7358/6167 خبرنگار : سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاكري
(براي آگاهي از اخبار شهرستان هاي شاهرود و ميامي به كانال تلگرامي اخبار ايرنا شاهرود به آدرس @irnashahroud مراجعه فرماييد)