۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹
کد خبر: 82681026
T T
۰ نفر
تجزيه عراق و همه پرسي استقلال اقليم كردستان توطئه رژيم صهيونيستي است

تهران- ايرنا - امام جمعه خيرآباد ورامين گفت : تجزيه عراق و همه پرسي استقلال اقليم كردستان توطئه رژيم صهيونيستي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام جعفر طزري در خطبه نماز جمعه اين هفته خيرآباد ورامين با اشاره به دشمني ديرينه استكبار جهاني با اسلام گفت : رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني به سركردگي آمريكا همواره با تعاليم اسلامي دشمني داشته و اسلام را سد مستحكمي در برابر زياده خواهي هاي خود مي بينند.
وي اظهار كرد: رژيم اشغالگر قدس وقتي نتيجه همكاري خود با برخي از كشورهاي عربي در طرح خاورميانه بزرگ و جديد را در حال نابودي ديد ، پروژه تجزيه عراق و همه پرسي استقلال اقليم كردستان را آغاز كرد.
وي افزود : بايد توجه داشت كه استكبار فقط به تجزيه عراق راضي نيست، بلكه خواهان تجزيه تمام كشورهاي اسلامي در منطقه است كه مقابله با اين توطئه به هوشياري كشورهاي اسلامي نياز دارد.
وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با تسليت فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني گفت : محرم فرصت بسيار خوبي براي تبيين اهداف نهضت امام حسين (ع) است ، همان اهدافي كه انقلاب اسلامي به واسطه آن شكل گرفت و به پيروزي رسيد.
طزري گفت : يكي از اهداف امام حسين(ع) اقامه حق و عدالت بود وبراي رسيدن به آن از هيچ تلاشي حتي جان خود نيز دريغ نكرد ، اين همان درسي است كه بايد از عاشورا فراگرفت كه تا رسيدن به هدف بايد ايستادگي كرد و از ناملايمات نهراسيد.
وي بيان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي كه برگرفته از تعاليم اسلام و نهضت عاشورا است ، نه تنها خود به حق دست يافته بلكه بايد تلاش كند تا اين حق را در تمام جهان گسترش دهد.
امام جمعه خيرآباد با گراميداشت فرارسيدن هفته نيروي انتظامي گفت : نيروي انتظامي مظهر قدرت و امنيت در كشور است و اين مهم با مجاهدت شبانه روزي و تقديم هزاران شهيد به دست آمده است.
طزري افزود : نيروي انتظامي در عين حال كه بايد با مردم همراه با رحمت و عطوفت برخورد ‌كند، بايد در برخورد با مجرمين و ناهنجاران جامعه با اقتدار رفتار كند تا هيچ مجرمي در جامعه احساس امنيت و آرامش نكند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر