۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82682917
T T
۰ نفر

شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد

۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82682917
شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد

تهران- ایرنا- «وینفرد شفر» 67 ساله با اعلام كمیته فنی باشگاه استقلال تهران، به عنوان گزینه مورد تایید این باشگاه، سكان سرمربیگری آبی پوشان پایتخت را در رقابت های لیگ برتر برعهده گرفت.

به گزارش ایرنا، كمیته فنی تیم فوتبال استقلال با حضور علی جباری، اكبركارگر جم، جواد قراب، محمد نوری ، بیژن طاهری و سیروس دین محمدی امروز (دوشنبه) در محل این باشگاه تشكیل جلسه داد و انتخاب شفر را به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت تایید كرد.
«حسن روشن» نیز از اعضای كمیته فنی می باشد كه به دلیل اختلاف با «سید رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه در این جلسه حاضر نشد و«سهراب بختیاری زاده» نیز به دلیل سفر غایب بود.
تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت «علی منصوریان» پا به هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گذاشت. اما در شش هفته ابتدایی این رقابت ها چهار شكست، یك پیروزی و تساوی كسب كرد تا كسب تساوی مقابل ذوب آهن در هفته هفتم سبب شود نامه استعفای خود را امضا كند.
«میك مك درمورت» مربی بدنساز این تیم، هدایت آبی پوشان را در مصاف با سپیدرود رشت در چارچوب هفته هشتم بر عهده گرفت. جالب اینكه به رقم اینكه خودش از سوی كمیته انضباطی محروم بود، در غیاب كادرفنی مستعفی، آبی پوشان در این دیدار پیروز شدند.
باشگاه استقلال نیز برای انتخاب سرمربی جدید گزینه هایی مختلفی مانند فاتح تریم، والترزنگا، درمورت ، كریستوفر دام و... را معرفی كرد تا سرانجام شفر سكان دار آبی پوشان پایتخت شود.
این مربی 67 ساله آلمانی سابقه مربیگری درباشگاه های بورسیا مونشن گلادباخ، كارلسروهه، اشتوتگارت و بورسیا برلین را تا سال دو هزار میلادی در كارنامه دارد و از سال 2001 تا 2003 نیز هدایت تیم ملی فوتبال كامرون را برعهده گرفت.
وی در ادامه فعالیت مربیگری خود در تیم های الاهلی و العین امارات، اف كی باكو و تیم های ملی تایلند و جامائیكا مربیگری كرده است.
همچنین با توجه به توافقاتی كه میان باشگاه استقلال و وینفرد شفر صورت گرفته است، گفته می شود این مربی كهنه كار آلمانی برای حضور شش تا هفت ماهه خود در تیم استقلال نزدیك به 300 هزار دلار دریافت خواهد كرد.
قرارداد رسمی شفر پس از حضور وی در ایران به صورت رسمی امضاء خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**9118**1368
خبرنگار: محمد مهدی موذن**سید جواد بشیری**انتشار: خیراله شفیعی
۰ نفر