۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵
کد خبر: 82683514
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي ايلام: مصلحان و ريش سفيدان براي حل منازعات طايفه اي وارد ميدان شوند

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي استان ايلام با تاكيد بر برخورد قاطع با مسببان حادثه اخير شهادت يكي از افسران نيروي انتظامي در شهرستان دره شهر بر لزوم ورود ريش سفيدان در منازعات طايفه اي تاكيد كرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس، سردار نورعلي ياري در مراسم تشييع و وداع با پيكر سرگرد شهيد حميد زيني وند در دره شهر اظهار كرد: امروز نيروي انتظامي مفتخر است سربازي رشيد و مدافع ولايت را تقديم انقلاب كرده است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره اين شهيد گرانقدر افزود: جاي تاسف دارد در شهرستاني با اين قدمت و فرهنگ غني همچنين اتفاقي رخ مي دهد كه يك مأمور نيروي انتظامي كه از بين همين مردم است جان خود را از دست مي دهد.
فرمانده انتظامي استان ايلام با ابراز گله ‌مندي از چنين رفتارهايي كه از برخي افراد سر مي‌ زنند، تاكيد كرد: مدافعان حرم كه در خارج از مرزهاي ميهن اسلامي در برابر دشمنان دين اسلام مبارزه مي‌كنند به سلامت به آغوش خانواده هايشان باز مي‌ شود ، آن وقت در اين مرز و بوم با فرهنگ كه مردمان آن سابقه اي درخشان در سال‌هاي دفاع مقدس دارند، چنين اتفاقي جاي تاسف و تأمل دارد.
سردار ياري با تاكيد بر برخورد قاطع پليس با مسببان و عاملان شهادت رئيس كلانتري مركزي شهرستان دره ‌شهر از مصلحان ريش سفيدان و بزرگان خواست براي حل منازعات طايفه اي وارد ميدان شوند.
وي در پايان ضمن تقدير از صبر و ايستادگي خانواده اين شهيد گرانمايه خواستار برخورد قاطع دستگاه قضايي با عاملان شهادت اين مامور فداكار نيروي انتظامي شد.
سروان حميد زيني وند روز يكشنبه هشتم در جريان نزاع طايفه اي در شهرستان دره شهر بر اثر تيراندازي زخمي شد و پس از انتقال به بيمارستان به دليل شدت جراحات به شهادت رسيد.
دريافت و انتشار: حسن كهزايان
6119