۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82691210
T T
۰ نفر
دبيركل كانون انجمن هاي صنايع غذايي ايران: اساس نوآوري در دولت، تفكر واگذاري است

تهران - ايرنا - دبيركل كانون انجمن هاي صنايع غذايي ايران با بيان اينكه كسب و كارهاي نوين نياز به مديريت نوين دارند، گفت: اساس نوآوري در دولت نيز تفكر واگذاري است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، «كاوه زرگران» امروز (سه شنبه) در نشست هيات رئيسه و ديگر اعضاي هيات نمايندگان اتاق ايران با معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري با بيان اينكه كانون‌هاي هماهنگي دانش با صنعت و بازار، در درون معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري شكل گرفته است، بر لزوم تعديل در ساختارهاي دولتي و اصلاح روند واگذاري‌ها به بخش خصوصي تاكيد كرد.
وي افزود: ما در كشور مشكل تامين منابع انساني و مالي نداريم بلكه چالش اصلي ايجاد زنجيره بين بخش‌هاست.
زرگران يادآور شد: مشكل اصلي در كشور ايجاد زنجيره و پيوندهاست و امروز در زمينه پيوند بين دولت و بخش خصوصي، بين دانش و صنعت و بين صنعت و بازار با مشكلاتي مواجه ايم.
دبيركل كانون انجمن هاي صنايع غذايي با تاكيد بر اينكه بيشترين تلاش بايد بر تقويت اين زنجيره‌ها باشد، افزود: افراد نخبه و تحصيلكرده در بالاترين رده‌هاي اتاق بازرگاني، صنايع و معادن ايران مشغول فعاليت هستند كه از پيگيري و پياده سازي نقطه نظرات معاونت علمي و فناوري رئيس جمهوري نويد مي‌دهد.
وي با تاكيد بر لزوم اعتماد بيشتر دولت به بخش خصوصي، ابراز اميدواري كرد كه روند ادغام و واگذاري ها به بخش خصوصي با سرعت بيشتري صورت گيرد.
زرگران ، اساس نوآوري در دولت را تفكر واگذاري دانست و پيشنهاد كرد كه حوزه اي براي حمايت از كسب و كارهاي نوين در معاونت علمي و فناوري ايجاد شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
@IRNAeco
https://t.me/irnaeco
اقتصام* 3065* 1070* 6075*خبرنگار: محمد ملك دار * انتشار: زهرا هجيني نژاد