۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۷
کد خبر: 82693959
T T
۰ نفر

سی ان ان: تیلرسون، ترامپ را احمق خوانده است

۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۷
کد خبر: 82693959
سی ان ان: تیلرسون، ترامپ را احمق خوانده است

تهران- ایرنا- شبكه خبری سی ان ان به نقل از منابع سیاسی آمریكایی گزارش داد، این خبر كه ركس تیلرسون وزیر امورخارجه امریكا ، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا را در یك نشست مهم و امنیتی در خصوص مسایل راهبردی این كشور 'احمق' خوانده درست بوده است.

به گزارش این شبكه، منابع سیاسی آمریكا تایید كردند كه خبر درز كرده از نشست ركس تیلرسون با اعضای تیم امنیت ملی ترامپ و مقامات كابینه در پنتاگون مبنی براینكه وی ترامپ را 'احمق' خوانده، صحت دارد.
براساس گزارش این منابع در این نشست سخت و پیچیده مسایل امنیتی متعدد آمریكا مطرح شد و در گفت و گوی ویژه با مسئولان پنتاگون پس از این نشست وزیرامورخارجه آمریكا ترامپ را احمق خواند.
پس از انتشار این خبر رئیس جمهوری آمریكا در سخنانی اعلام كرد كه رابطه خوبی با ركس تیلرسون وزیر امورخارجه این كشور دارد و وجود اختلافات با تیلرسون را تكذیب كرد.
شبكه ان بی سی پیش از این گزارش داده بود كه تیلرسون در نشستی با اعضای تیم امنیت ملی ترامپ و مقامات كابینه در پنتاگون ضمن انتقاد شدید از ترامپ وی را «احمق» نامید.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریكا در مصاحبه‌ای به مجله فوربس درباره گزارش مربوط به 'احمق' خوانده شدن خود توسط تیلرسون گفت: من فكر می‌كنم كه این خبر جعلی باشد اما اگر كه او چنین حرفی زده فكر می‌كنم در آن صورت ما باید آزمایش‌های آی.كیو خود را با هم مقایسه كنیم و آن وقت به شما می‌گویم كه چه كسی برنده می‌شود.
خاورم**9366**شبس*1613*مترجم:صغری رحیمی*انتشار دهنده: عبدالله غفاری