۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲
کد خبر: 82695233
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: نقش سپاه در شكست توطئه هاي دشمن غيرقابل انكار است

تهران - ايرنا - نماينده مردم پاكدشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: آنچه كه موجب خشم و عصبانيت دولتمردان آمريكايي از نيروي مقتدر و مردمي سپاه شده، نقش غيرقابل انكار اين نهاد قدرتمند در شكست توطئه ها و دسيسه هاي دشمنان انقلاب و اسلام است.

محمد قمي روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مهار توطئه‌هاي ضد‌انقلاب و گروهك‌هاي تجزيه‌طلب و خنثي‌ كردن توطئه هاي دشمنان خارجي، مقابله حماسي با تهاجم وحشيانه ارتش رژيم بعث در جنگ تحميلي همگي از افتخارات سپاه پاسداران است كه هيچگاه از ذهن مردم ايران پاك نمي شود.
وي اظهار كرد: مشاركت موثر سپاه در عرصه‌‌ سازندگي و رفع محروميت از چهره‌‌ كشور پس از دفاع مقدس آن هم در شرايط تحريم‌هاي ظالمانه استكبار و تلاش فاخر براي ارتقاي توان بازدارندگي و اقتدار دفاعي كشور از ديگر افتخارات بزرگ و ارزشمند سپاه پاسداران است.
به گفته وي، دستيابي سپاه به ساختار و سامانه‌هاي نوين و بومي نظامي كه قدرت‌هاي سلطه‌گر و مستكبر را هراسان كرده، از جمله اقدامات ارزشمند سپاه است كه موجب عصبانيت دشمنان اين كشور و انقلاب شده است.
نماينده مردم پاكدشت در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در مصاف با جنگ نرم و نبرد اطلاعاتي دشمنان و عقيم كردن اهداف و توطئه هاي دشمن، حضوري مقتدر و انقلابي در راستاي تحقق اهداف و م اموريت هاي محوله خود دارد.
عضو كميسيون آموزش مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: بي شك آنچه موجب اقدامات استكبار جهاني به سركردگي آمريكا در دشمني نيروي مقتدر و مردمي سپاه شده، نقش‌آفريني‌هاي اين نهاد انقلابي در عرصه‌هاي مختلف نظام و كشور است.
وي تصريح كرد: ملت فهيم و بابصيرت ايران اسلامي، سپاه را از خود دانسته و بي شك كلام امام راحل مبني بر اينكه « اگر سپاه نبود، كشور هم نبود» را هيچگاه فراموش نخواهد كرد.
خبرنگار: سيد حسن ميري - انتشار: محسن فتاحي
تهرام/7254**1625
۰ نفر