۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳
کد خبر: 82701599
T T
۰ نفر
نماينده اهواز: ما و همه ملت هاي مظلوم در كنار سپاه مقتدر هستيم

اهواز - ايرنا - يكي از نمايندگان مردم اهواز ، كارون ، حميديه و باوي در مجلس شوراي اسلامي با محكوميت سخنان رييس جمهوري آمريكا ضد ايران به وِيژه سپاه پاسداران گفت: ما و همه ملت هاي مظلوم منطقه در كنار و همراه با سپاه عزيز و مقتدر هستيم.

به گزارش ايرنا جواد كاظم نسب الباجي روز پنجشنبه در آيين افتتاح نوبت عصر درمانگاه شماره پنج جوادالائمه شهرستان كارون با بيان اينكه سپاه از ملت هاي يمن ، لبنان ، فلسطين ، سوريه و عراق حمايت كرده و در سركوب تروريست هاي جنايتكار و بي رحم داعش نقش محوري داشته است افزود: تروريست خواندن مجموعه اي عزيزي كه حامي ملت هاي آزاده بوده و خدمات زيادي به كشور كرده و در مقابل دشمني ها و گروه هاي تجزيه طلب ، ملحد و تروريست ايستادگي كرده ، ظلم آشكاري به ملت مبارز و مومن ايران است.
وي گفت:ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در كنار سپاه هستيم و جبهه استكبار و حاميان منطقه اي آمريكا بدانند سپاه فرزند و عزيز ملت ايران است و با اين ياوه سرايي ها خللي در عزم ملت ايران به وجود نخواهد آورد.
اين نماينده مجلس با بيان اينكه دشمني آمريكا ضد ملت ايران تازگي ندارد و خصومت و دشمني آشكار خود را با حمله به طبس، سرنگون كردن هواپيماي مسافري در تير 1367، حمايت علني از صدام معدوم در جمله به ايران و تحريم ها و فشارهاي اقتصادي نشان داده افزود: فشارهاي آمريكا ملت ما متحدتر خواهد كرد و قدمي از مواضع به حق خود عقب نشيني نخواهيم كرد.
كاظم نسب، گزافه گويي و سخنان سراسر دروغ و بي مبناي ترامپ در قامت يك رييس جمهوري را مايه شرمساري ملت آمريكا توصيف كرد و گفت: جهانيان در برابر اين دروغ پردازي هاي رييس جمهوري ايستاده و اروپايي ها كه متحد هميشگي آمريكا بوده و هستند نيز از برجام به عنوان يك معاهده بين المللي حمايت مي كنند.
وي تاكيد كرد: موضع رسمي ما اين است كه برجام به هيچ وجه قابل مذاكره و گفت و گو نيست و آمريكايي ها نمي توانند بر روي آن چانه بزنند.
نماينده مردم اهواز ، كارون ، حميديه و باوي در ادامه با بيان اينكه قدرت دفاعي و موشكي ايران ربطي به برجام ندارد و روي اين موضوع با كشورهاي اروپايي و آمريكا مذاكره نمي كنيم گفت: ما هيچ گاه روح و متن برجام را نقض نكرده ايم و شروع كننده نقض آن نخواهيم بود.
وي استفاده مجعول به جاي خليج فارس از سوي رييس جمهوري آمريكا اظهاركرد:اين هم دشمني جديدي است كه ضد ملت ايران طراحي شده است؛ خليج فارس بوده ، هست و خواهد بود و جعل تاريخ و جغرافياي منطقه از سوي يك نفر كه تعادل روحي و رواني ندارد به سود هيچ كس نيست.
در اين آئين مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان با بيان اينكه 2 نوبته كردن درمانگاه شماره پنج جواد الائمه(ع) در راستاي خدمت رساني بيشتر و بهتر به مردم كارون(كوت عبداله) صورت مي گيرد گفت: مجوز احداث 2 درمانگاه جديد در شهرستان كارون و باوي از سوي سازمان تامين اجتماعي نيز صادر شده كه در صورت تامين زمين، كار ساخت اين 2 درمانگاه به زودي شروع مي شود.
دكتر صادق جليلي با اشاره به اينكه بيمارستان اميرالمومنين (ع) اهواز پارسال در ارزيابي اعتبار بخشي بيمارستان هاي خوزستان بيشترين امتياز را كسب كرد افزود: از جمله اقدام هايي كه پارسال صورت گرفت ارتقا كيفيت و توسعه خدمات درماني در راستاي هتلينگ بيمارستان ها بوده از جمله تامين بخش زيادي از تجهيزات و خدمات رفاهي بيماران اعم از بهداشتي و درماني و همچنين بازي و نوسازي بخش هاي بستري با امكانات روز مطابق با استانداردها بوده است.
6065/ 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي