۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۳۰
کد خبر: 82705898
T T
۰ نفر
برگزاري همايش ملي آموزش زبان انگليسي در دانشگاه كردستان

سنندج- ايرنا- برگزاري همايش ملي آمزوش زبان انگليسي با عنوان 'نوآوري هاي و پيشرفت هاي حرفه اي' و شركت 2 هزار دانشجوي دانشگاه در طرح پايش و سنجش توانمندي ها 2 خبر از دانشگاه كردستان است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي دانشگاه كردستان، دبير علمي نخستين همايش ملي آموزش زبان انگليسي نوآوري‌ها و پيشرفت‌هاي حرفه‌اي، چهارم آبان در دانشگاه كردستان برگزار مي شود.
حبيب سليماني با اشاره به اينكه كميته علمي همايش متشكل از 40 استاد صاحب نظر از دانشگاه‌‌هاي سراسر كشور است، افزود: پس از اعلام فراخوان 150 مقاله به دبيرخانه واصل شد كه از اين تعداد 100 مقاله از سوي داوران پذيرش و جهت ارائه در همايش معرفي شد.
به گفته وي، اين همايش در هشت پنل تخصصي به صورت همزمان در دانشگاه كردستان برگزار مي شود و تمامي مقالات به صورت شفاهي ارائه خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه از برنامه‌هاي جنبي همايش، برگزاري كارگاه Item Response Theory (IRT) است يادآور شد: اين كارگاه توسط دكتر حمدالله راوند، استاد تمام دانشگاه والعيصر رفسنجان در تالار فردوسي دانشكده علوم انساني برگزار خواهد شد و در پايان به شركت كنندگان در اين كارگاه گواهي اعطا مي شود.
سخنرانان ويژه همايش دكتر سيد محمدعلوي استاد تمام گروه زبان انگليسي دانشگاه تهران و دكتر سيد ضياء الدين تاج‌الدين استاد تمام گروه زبان انگليسي دانشگاه علامه طباطبايي و دبير اجرايي همايش دكتر جليل فتحي هستند.
نخستين همايش ملي آموزش زبان انگليسي نوآوري‌ها و پيشرفت‌هاي حرفه‌اي روز پنجشنبه (4 آبان) در تالار مولوي دانشگاه كردستان برگزار مي‌شود.
**
شركت 2 هزار دانشجوي دانشگاه كردستان در طرح پايش و سنجش توانمندي ها
معاون مديريت برنامه‌ريزي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه كردستان، گفت: حدود 2 هزار نفر از دانشجويان جديدالورود سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري دانشگاه كردستان در طرح پايش و سنجش توانمندي‌ها، مهارت‌ها و علائق فردي شركت كردند.
شريف تركاشوند با اشاره به اينكه طرح پايش و سنجش، به صورت الكترونيكي در سامانه گلستان و طي فرآيند ثبت نام دانشجويان جديدالورود انجام شده است، گفت: با توجه به نتايج طرح پايش، مي‌توان از آن به عنوان منبعي جامع در راستاي برنامه‌ريزي و سياستگذاري‌هاي آتي فعاليت‌هاي مختلف دانشگاه بهره برد.
وي يكي از مزيت‌هاي اجراي اين طرح را، آشنايي هر چه بيشتر مسئولان و برنامه ريزان امر با توانمندي‌ها و خواسته ها و نيازهاي دانشجويان عنوان كرد.
طرح پايش به منظور شناسايي علايق و استعدادهاي دانشجويان، طرح پايش و سنجش توانمندي‌ها در زمينه‌هاي؛ قرآني و مذهبي، ورزشي، رايانه و زبان، هنري و ادبي و همچنين اجتماعي و امور خيريه برگزار شده است.
دريافت و تنظيم: افسانه گلباغي ** انتشار: مجيد سليماني
7348/9102