۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82710648
T T
۰ نفر

سرپرست كاروان ایران به المپیك زمستانی مشخص شد

۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82710648
سرپرست كاروان ایران به المپیك زمستانی مشخص شد

تهران - ایرنا - دبیر كل كمیته ملی المپیك از مشخص شدن سرپرست كاروان ورزشی ایران به بازی های المپیك زمستانی 2018 پیونگ چانگ خبر داد.

شاهرخ شهنازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه نشست هیات اجرایی كمیته ملی المپیك گفت: اصغر رحیمی رئیس مركز نظارت بر تیم های ملی در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص بازی های آسیایی جاكارتا 2018 و المپیك زمستانی پیونگ چانگ ارایه كرد و مقرر شد با توجه به اینكه نفرات زیادی به المپیك زمستانی 2018 كره جنوبی اعزام نمی شود، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسكی سرپرستی این كاروان را به عهده داشته باشد.
وی ادامه داد: در این جلسه همچنین گزارش ستاد عالی نیز ارایه و مقرر شد با توجه به مباحثی كه در ستاد و هیات اجرایی عنوان شده جلساتی كارشناسانه جهت حضور در بازی های آسیایی برگزار شود.
شهنازی همچنین گفت: كیومرث هاشمی رئیس كمیته ملی المپیك نامه «توماس باخ » رئیس كمیته بین المللی المپیك در خصوص برگزاری بازی های پیش رو را كه به تمامی كمیته های ملی المپیك كشورها ارسال شده است، قرائت كرد.
به گفته شهنازی ، در این جلسه همچنین گزارش كاملی از سوی رئیس و دبیر كل كمیته ملی المپیك در خصوص پیشرفت كار كمیسیون ورزشكاران ارایه شد تا ستاد نظارت بر انتخابات با قدرت تا زمان برگزاری انتخابات این كمیسیون در 12 آبان ماه به كار خود ادامه دهد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**9250
خبرنگار : گلی سفیدزاده انتشاردهنده:علی خورسندی
۰ نفر