۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82720397
T T
۰ نفر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری استعفا داد

۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶
کد خبر: 82720397
مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری استعفا داد

تهران - ایرنا - محمود اسلامیان مدیر عامل صندوق بازنشستگی در نامه ای به علی ربیعی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، از سمت خود استفعا داد.

به گزارش یكشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی كشوری، اسلامیان پس از استعفاء در پیامی به بازنشستگان ضمن مروری برعملكرد خود در سه سال گذشته، حل مشكلات بازنشستگان را نیازمند پیگیری‌های مستمر دانسته است.
وی در پیام خود آورده است: خدا را گواه می‌گیرم كه تلاش زیادی با حمایت دولت و وزیر محترم كار كرده ام تا بتوانیم تاثیری در كاهش آلام داشته باشیم. امیدوارم به بزرگی خود، بنده كوچكتر را حلال بفرمائید. اگر تلاشی انجام شده برایم دعا و اگر مقصر بوده بر من ببخشید.
در این پیام آمده است:طی سه سال گذشته حقوق بازنشستگان كشوری بیشتر از تورم افزایش یافت. وام‌های قرض الحسنه از 80 میلیارد به 1200 میلیارد تومان و سفرهای زیارتی و سیاحتی به 4 برابر توسعه یافت، واگذاری خودرو به تعداد 2 هزار دستگاه شروع و پرداخت حقوق كلیه استان‌ها به صورت مستقیم انجام شد.
در ادامه این پیام آمده است: به تعداد 135 هزار نفر شما خوبان سهام بیمه ملت واگذار شد، تعداد خانه‌های امید كه ملجاء بازنشستگان است به 43 باب افزایش یافت.
درادامه این پیام آمده است: برای اولین بار در سطح كشور جشنواره ورزشی بازنشستگان با استقبال بیش از 5 هزار نفر پایه گذاری شد. در حوزه اقتصادی ساماندهی شركت‌ها انجام و حداقل دو هزار و100 میلیارد تومان اموال از دست رفته با حمایت دستگاه قضایی به صاحبان آن یعنی شما بازنشستگان بزرگوار عودت داده شد.
به گزارش ایرنا، اسلامیان در این نامه بطور واضح به دلایل استعفای خود از مدیریت صندوق بازنشستگی كشوری اشاره ای نكرده است.
صندوق بازنشستگی كشوری از دستگاه های وابسته به وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی است. یك میلیون و 325 هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق هستند.
اجتمام**9136 ** 1569
تنظیم: فرزانه جلالیان ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر