سردار عبداللهي:ماشين آلات قرارگاه خاتم‌الانبياء سپاه در خدمت مناطق زلزله‌زده

تهران - ايرنا - فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) گفت: پس از وقوع زلزله نيروها و ماشين آلات كارگاه‌هاي مستقر در استان هاي ايلام و كرمانشاه به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از خبرگزاري بسيج، سردار پاسدار عبادالله عبداللهي اظهار كرد: پس از وقوع زلزله نيروها و ماشين آلات كارگاه‌هاي مستقر در استان هاي ايلام و كرمانشاه به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هم اكنون در حال امدادرساني و آواربرداري هستند.
در پي وقوع زلزله در استان‌هاي كرمانشاه و ايلام، با دستور فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) امكانات و ماشين‌آلات كارگاه‌هاي مستقر در اين استان‌ها در همان ساعات اوليه براي امدادرساني و آواربرداري و بازكردن راه هاي مواصلاتي عازم مناطق حادثه‌ديده شدند.
ه گزارش ايرنا شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزي غرب كشور دو بار لرزيد كه زلزله دوم به بزرگاي 7.3 ريشتر بود؛ در اثر اين زمين لرزه مسير ارتباطي سرپل ذهاب مسدود و خسارات زيادي به اين مناطق بويژه روستاهاي قصرشيرين، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجاني و سرپل ذهاب وارد شد كه در اين ميان تعدادي از هموطنان كشته شده اند. همچنين در همين زمان زلزله اي در منطقه كردستان عراق هم روي داد و حتي اين زلزله بيشتر مناطق كشور ايران و كشورهاي همجوار را هم لرزاند.
اجتمام / 1095 ** 1418
خبرنگار : رضائي مجد ** ناشر: مريم برزآبادي