۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷
کد خبر: 82729090
T T
۰ نفر

اسكان زلزله زدگان در اماكن ورزشی كرمانشاه

۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷
کد خبر: 82729090
اسكان زلزله زدگان در اماكن ورزشی كرمانشاه

كرمانشاه- ایرنا- مدیركل ورزش و جوانان استان كرمانشاه گفت: اماكن و سالن های ورزشی استان از شب گذشته برای اسكان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته و تمام امكانات برای خدمات رسانی به آنان بسیج شده است.

سید ارسلان حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: به دنبال وقوع زلزله شدید دیشب، تمام اماكن ورزشی مربوط به اداره كل ورزش و جوانان استان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
وی افزود: تمام زمین های چمن و سال های مسقف خود را برای برپایی چادر و اسكان زلزله زدگان بخصوص در مناطقی كه آسیب بیشتری دیده اند در اختیار مدیریت بحران قرار داده ایم.
حسینی افزود: تعداد بسیار زیادی از خانواده های زلزله زده از شب گذشته در زمین های چمن كه از امنیت بیشتری در هنگام وقوع پس لرزه برخوردار است استقرار یافته اند.
مدیركل ورزش و جوانان كرمانشاه همچنین به دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اعطای تمامی امكانات لازم به حادثه دیدگان زمین لرزه نیز اشاره و اظهار كرد: آقای سلطانی فر شخصا پیگیر امدادرسانی است.
وی گفت: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در حالت آماده باش هستند و اگر لازم باشد امكانات شهرستان هایی كه كمتر در معرض زلزله قرار دارند نیز به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.
زمین لرزه ساعت 21:48 شامگاه یكشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 كیلومتری زمین استان های كرمانشاه، ایلام و كردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب كشور را لرزاند.
كانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیك مرزهای استان كرمانشاه گزارش شده است.
8066/1354
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده: پروانه امانی
۰ نفر