۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
کد خبر: 82729280
T T
۰ نفر
سپاه حضرت امیرالمومنین ایلام به كمك زلزله زدگان شتافت

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه استان ایلام با ارسال اقلام دارویی، خوراكی و تجهیزاتی به یاری زلزله زدگان مناطق مختلف كرمانشاه شتافته است.

سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: سپاه استان ایلام مقادیر زیادی دارو، 2 دستگاه آمبولانس، یك تیم پزشكی و پست اورژانس برای استان زلزله زده كرمانشاه اعزام كرده است.
وی افزود: بسیج جامعه پزشكی استان ایلام نیز علاوه بر خدمات درمانی سپاه یك گروه پزشكی به همراه یك خودرو اقلام مختلف دارویی را به منطقه اعزام كرده است.
حسینی گفت: همچنین یك خودرو مواد غذایی شامل آب معدنی، كنسرو و نان برای كرمانشاه و مناطق آسیب دیده این استان ارسال شده است.
وی یادآور شد: در همان ساعات اولیه وقوع زلزله یك دستگاه بیل میكانیكی برای آوار برداری به منطقه اعزام شد و عصر امروز نیز یك دستگاه دیگر لودر به كرمانشاه گسیل می شود.
حسینی اظهار كرد: یك كامیون چادر اقامتی نیز در حال آماده سازی برای اعزام به مناطق زلزله زده كرمانشاه است كه تا ساعاتی دیگر نیز این كامیون راهی نقاط حادثه دیده می شود.
وی گفت: دیشب پس از وقوع زلزله و خالی شدن شهر از مردم نیروهای امنیتی سپاه تا صبح امروز به طور مرتب در نقاط مختلف گشت و باررسی داشته و امینت منازل مسكونی و نهادهای دولتی را تامین كردند.
زلزله 7،2 ریشتری شب گذشته در مرز بین ایران و عراق تاكنون بیش از 300 كشته و صدها زخمی بر جا گذاشته كه بیشتر آنها مربوط به اهالی شهرستان سرپل ذهاب و قصر شیرین از توابع استان كرمانشاه هستند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
7172/6034