۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
کد خبر: 82731639
T T
۰ نفر

شهردار منطقه 11 تهران : پاساژ دراكولا پلمب مي شود

۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳
کد خبر: 82731639
شهردار منطقه 11 تهران : پاساژ دراكولا پلمب مي شود

تهران- ايرنا- شهردار منطقه 11 تهران گفت: پاساژ آزاد معروف به دراكولا واقع در تقاطع خيابان جمهوري – ولي عصر (عج) به دليل نداشتن ايمني تا 10 روز آينده پلمب مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي شهرداري منطقه 11، نصراله آباديان افزود: پاساژ معروف به دراكولا با توجه به سازه فرسوده و ناايمن بودن به هيچ وجه امكان تأمين ايمني نداشته و بايد تعطيل شود.
وي با اشاره به حكم دادستاني مبني بر پلمب پاساژ دراكولا عنوان كرد: 15 واحد توليدي و تجاري در اين مركز مشغول فعاليت هستند.
شهردار منطقه 11 ياداور شد: ايمني جان كسبه، كارگران و شهروندان در اولويت قرار دارد و نمي توان جان مردم را به خطر انداخت.
وي اظهار كرد: مهلت 10 روزه براي تخليه اضطراري اين پاساژ در نظر گرفته شده و پس از گذشت اين زمان، اين پاساژ پلمب مي شود.
آباديان همچنين عنوان كرد: در نشست هايي كه با مالك و بهره برداران برگزار شده است؛ خطرات جاني اين ساختمان براي فعاليت و كسب و كار بيان و از مالك درخواست شده تا نسبت به تخريب و نوسازي ملك اقدام كنند.
وي با اشاره به اينكه با آغاز فصل سرما و بارش هاي جوي در صورت بارش 40-30ميليمتري امكان فرو ريختن اين ساختمان وجود دارد تأكيد كرد: در صورتي كه مالك براي تعيين تكليف ملك و تشكيل پرونده تمكين نكند؛ شهرداري منطقه 11 براي حفاظت از جان كسبه و كارگران و اجراي قانون نسبت به تعطيلي ساختمان ناايمن اقدام خواهد كرد.
شهردار منطقه 11 در ادامه با بيان اين كه در حال حاضر 138 بناي تجاري نا ايمن در منطقه 11 وجود دارد گفت: ساختمان هاي تجاري علاء الدين ، آلومينيوم و دراكولا پر خطر ترين مراكز تجاري اين منطقه هستند.
وي افزود: با برنامه ريزي و تدابير اتخاذ شده ايمني پاساژ علاء الدين و آلومينيوم تا حد زيادي تأمين شده است.
شهردار منطقه 11 با اشاره به اينكه كيوسك آتش نشاني به همراه 2 آتش نشان در پاساژ آلومينيوم مستقر شده خاطرنشان كرد: اين ساختمان به سيستم اعلام و اطفاي حريق شده مجهز و آسانسورها آن نيز استاندارد سازي شده است.
به گفته آباديان در پاساژ علاء الدين نيز پله هاي فرار تعبيه شده است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/9353/1109 / 1539
۰ نفر