۲۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷
کد خبر: 82733888
T T
۰ نفر
اجراي شبانه حكم قلع و قمع در آمل يك كشته بر جاي گذاشت

ساري - ايرنا - اجراي شبانه حكم قلع و قمع يك باب مغازه در حريم جاده هراز منجر به مرگ صاحب مغازه شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حكم پنجشنبه شب به اجرا گذاشته شد و طي آن صاحب مغازه با پرت شدن از كابين لودري كه در حال تخريب مغازه ش بود ، جان باخت .
بخشدار امامزاده عبدالله آمل روز جمعه با تائيد وقوع اين حادثه ، به خبرنگار ايرنا گفت كه اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان آمل به همراه ديگر اعضاي فعال در ستاد قلع و قمع و برخورد با عوامل مزاحم و آلاينده و تجاوز به حريم قانوني جاده ها ، حكم تخريب اين مغازه را شب هنگام به اجرا گذاشتند.
يحيي عسگري پور افزود : عوامل اجرائي ستاد قلع و قمع ساعت حدود 19 پنجشنبه شب براي اجراي حكم در باره مغازه اي كه سايه بان آن به اعتقاد اداره راهداري به حريم 38 متري جاده هراز تجاوز كرده بود ، اقدام كردند.
بخشدار امامزاده عبدالله با سئوال برانگيز توصيف كردن اجراي شبانه حكم قلع و قمع ، گفت : حادثه پس از آن رخ داد كه راننده لودر در حال خراب كردن مغازه بود كه صاحب مغازه داخل كابين لودر شد تا از اين كار جلوگيري كند .
وي افزود : راننده در مقابل اقدام صاحب مغازه ، شروع به بازي كردن با فرمان و به چپ و راست گرداندن آن كرد كه در نتيجه تكانش لودر صاحب مغازه از داخل كابين به بيرون پرتاب و كشته شد.
بخشدار امامزاده عبدالله محل وقوع اين حادثه را ورودي جاده ' مرزانكلا ' در حدود كيلومتر 5 جاده هراز اعلام كرد و گفت كه صاحب 41 ساله مغازه پس از پرت شدن از داخل كابين لودر ، زير چرخ هاي آن قرار گرفت و در دم جان باخت .
وي افزود : البته بلافاصله بخشدار امام زاده عبدالله و مسئولان انتظامي در صحنه حادثه حاضر شدند و پرونده اي هم تشكيل و تحويل مقام هاي قضايي شد.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654
۰ نفر