۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82736930
T T
۰ نفر
گاز بیش از 10 هزار مشترك در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی وصل شد

تهران - ایرنا - معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گاز رسانی شركت ملی گاز ایران اعلام كرد: گاز 3 هزار و 500 مشترك شهر ثلاث باباجانی و 7 هزار مشترك شهر سرپل ذهاب كه بر اثر زلزله اخیر قطع شده بود، بار دیگر وصل شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از این شركت، غلامرضا مشایخی كه به همراه احمد فعله‌گری، مدیرعامل شركت گاز استان كردستان و سیروس شهبازی، مدیرعامل شركت گاز استان كرمانشاه صبح امروز به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده و روند گازرسانی به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده عازم منطقه شده بودند، با بیان این مطلب، اظهار داشت: تزریق گاز به شبكه داخلی شهرها انجام شده و شركت گاز استان كرمانشاه ‌اكنون آماده ارایه خدمات و وصل گاز منازل هموطنان در صورت درخواست و حضور آنان در منازل، با تأیید نظام‌مهندسی است.
وی با حضور در جلسه كمیته بحران شركت گاز استان كرمانشاه در جریان اقدامات انجام‌شده این شركت طی هفته گذشته قرار گرفت و ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی كاركنان شركت ملی گاز ایران، گفت: تأكید ما بر این نكته است كه هموطنان آسیب‌دیده از زلزله اخیر تا از بازدید لوله‌كشی گاز داخل منازل خود از سوی كارشناسان سازمان نظام‌مهندسی اطمینان حاصل نكرده‌اند، نسبت به استفاده از گاز برای گرمایش و ... اقدام نكنند.
معاون امور برنامه ریزی و پشتیبانی مدیریت گازرسانی شركت ملی گاز ایران همچنین با اشاره به وصل گاز در بیشتر شهرها و روستاهای آسیب‌دیده، تصریح كرد: اكنون همه مشتركین شهر جوانرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و مأموران گازرسانی در تلاشند تا هرچه سریع‌تر گاز منازل دیگر مشتركین شهرهای آسیب‌دیده را وصل كنند.
به گزارش ایرنا، زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 كیلومتری بخش ازگله، 32 كیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مركز كرمانشاه رخ داد كه بر اساس اعلام مسئولان 436 كشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یك هزار و 950 روستای استان كرمانشاه خسارت وارده كرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسكونی شهری و روستایی آسیب كلی و جزئی دیده است.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNaeco@
اقتصام*2022*2025
خبرنگار: میثم طاهری*انتشار: لیلا جودی