۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸
کد خبر: 82740714
T T
۰ نفر
شكست داعش، آغاز شمارش معكوس براي نابودي حكومت هاي حامي تروريست است

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان شكست داعش را، آغاز شمارش معكوس براي نابودي حكومت هاي ظالم و حامي تروريست عنوان كرد.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي روز پنجشنبه با صدور پيامي در پي پيروزي مدافعان حرم و شكست و ريشه‌كن شدن گروه تروريستي تكفيري داعش ، ضمن تبريك اين موفقيت به همه مسلمانان، گفت: سردمداران حكومت هاي جور و ظلم كه با گستاخي تمام در چند سال اخير از اين گروه تروريستي حمايت كردند، بايد بدانند كه با شكست اين گروه، شمارش معكوس براي نابودي حكومت هاي آنها آغاز شده است.
وي در اين پيام بيان داشت: به يقين وعده «ان الباطل كان زهوقاً» نيز محقق خواهد شد و جشنِ جهانِ بدون استكبار، در امتداد جشن فتح بر داعش شكل خواهد پذيرفت.
همتي در اين پيام آورده است: اينجانب اين غلبه سپاه حق بر لشكر باطل را به تمامي مجاهدان ميدان نبرد و مدافعان عزيز حرم، به فرماندهي معظم كل قوا و رهبر حكيم انقلاب اسلامي و فرماندهي نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سليماني تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.
استاندار هرمزگان در اين پيام از ملت عزيز ايران و تمامي مجاهدان مدافع حرم و همه مسلمانان جهان و از حضرت باري تعالي به پاس اين لطف خاص، تقدير و تشكر كرده است.
پايان داعش خبري بود كه سي ام آبان فرمانده نيروي قدس سپاه در نامه‌ اي به مقام معظم رهبري اعلام كرد.
ايشان نيز در پاسخ به نامه سردار سليماني، خطاب به وي عنوان كردند كه «متلاشي ساختن توده‌ي سرطاني و مهلك داعش نه فقط به كشورهاي منطقه و به جهان اسلام بلكه به همه‌ي ملتها و به بشريت خدمتي بزرگ كرديد.» پايان داعش و تحليل ها در اين باره، عنوان نخست بسياري از گزارش و سرمقاله روزنامه هاي يكم آذر بود.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسيني ** انتشار: خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در كانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينك جستجو كانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com