۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۹
کد خبر: 82741465
T T
۰ نفر
سر مربي تيم فوتبال پديده مشهد: جوانان اين تيم نمره قبولي گرفتند

مشهد- ايرنا- سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد گفت: جوانان اين تيم كه در نبود تعدادي از بازيكنان با تجربه آن در بازي امروز مقابل تيم نفت تهران به پيروزي رسيدند، نمره قبولي كسب كردند.

محمد رضا مهاجري جمعه شب پس از برد سه بر يك تيمش در مقابل تيم فوتبال نفت تهران طي گفت و گو با خبرنگاران در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد افزود: اين برد را در حالي به دست آورديم كه تجربه تيم نفت تهران خيلي از ما بيشتر است.
وي اظهار كرد: پيروزي امروز مي تواند در ادامه ليگ برتر به تيم پديده كمك كند چرا كه با اين برد ترس بازيكنان پديده از تيم هايي مانند نفت تهران كه پيش از اين توسط آنها گزيده شده بودند، ريخته شد.
وي گفت: لغزنده بودن زمين به خاطر بارندگي و هيجان بازيكنان ما باعث شد در حالي كه 2 گل جلو بوديم، يك گل دريافت كنيم.
مهاجري افزود: بازيكنان ما با دادن ضربات ايستگاهي به تيم نفت كه ميانگين قدي آنها از ميانگين قد بايكنان تيم پديده بيشتر بود، به آنها فرصت ابتكار عمل مي دادند.
وي با تشكر از هزار و 170 هواداري كه در هواي باراني مشهد در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) اين شهر حاضر شده و تيم پديده را تشويق كردند اظهار كرد: اين پيروزي را به هواداران عزيز تقديم مي كنم.
وي همچنين در باره برخورد يكي از بازيكنان با داور مسابقه گفت: خارج شدن هر بازيكن از حيطه فني خود از جمله رفتار نادرست با داوران مرا ناراحت مي كند به همين خاطر از داور مسابقه به خاطر عملكرد نادرست اين بازيكن عذرخواهي كردم.

* فشار بر روي تيم ما زياد است
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران نيز به خبرنگاران گفت: فشار بر روي تيم ما زياد است و يكي از عوامل فشار عدم ثبات تيم ماست.
حميد درخشان افزود: چون مدتي از ليگ گذشته و ديگر بازيكن خوبي باقي نمانده كه جذب تيم ما شود تلاش ما اين است كه از ليگ دسته يك فوتبال كشور و نيز از 2، سه بازيكن خارجي در تركيب تيم خود استفاده كنيم.
وي اظهار كرد: تيم نفت تهران 2 روزه تشكيل شد و نه اردويي رفت و نه بدنسازي انجام داد و تاكنون هم شاهكار كرده ايم كه در اين رده جدول هستيم.
وي گفت: هر روز اخباري مبني بر حذف شدن اين تيم يا شايعه جايگزين شدن فردي به جاي خود را مي شنويم و از سوي ديگر با ناداوري هايي نيز مواجه هستيم.
درخشان افزود: در همه جا به كسي كه در فوتبال تيم داري كند، كمك مي كنند اما به مالك تيم نفت تهران فشار وارد مي شود كه اين تيم را رها كند و اين در حالي است كه تا سه چهار سال آينده كنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام خواهد كرد كه همه تيم ها بايد خصوصي شوند.
وي با اشاره به سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي مبني بر خصوصي سازي اظهار كرد: تا چه زماني مي توان به دولت وابسته بود؟ پول تيم هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس را دولت پرداخت مي كند اما چرا به تيم هاي ديگر از جمله نفت تهران پولي پرداخت نمي شود؟
وي با اشاره به شايعاتي مبني بر حذف تيم فوتبال نفت تهران از مسابقات جام باشگاههاي آسيا گفت: حذف اين تيم باعث زير سوال رفتن فوتبال كشور خواهد شد و اين اتفاق، رخداد خوبي در فوتبال ما نخواهد بود.
تيم فوتبال پديده مشهد روز جمعه در چارچوب مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور ميهمان خود تيم نفت تهران را با نتيجه سه بر يك شكست داد.
خبرنگار: كاميار اسماعيل پور ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
1922 / 6053