۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵
کد خبر: 82745030
T T
۰ نفر
دستگیری اعضای باند سرقت و كشف محموله كالای قاچاق در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری باند سرقت و كشف محموله كالای قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران آگاهی در عملیات ویژه موفق به انهدام باند سرقت از منازل و مغازه ها در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضا اصلانی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این عملیان چهار سارق و 2 مالخر دستگیر شه و در جریان بازجویی به 10 فقره سرقت از منازل مسكونی و مغازه ها اعتراف كردند.
وی اضافه كرد: با دستگیری اعضای این باند مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از جمله لوازم خانگی، ابزارآلات، البسه، كارت جعلی، وجه نقد و طلا و جواهرات به ارزش سه میلیارد ریال كشف و ضبط شد.

** كشف محموله كالای قاچاق در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه همچنین با اشاره به مبارزه پلیس با سودجویان اقتصادی و قاچاقچیان كالا از كشف یك محموله كالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: در این راستا، ماموران انتظامی این شهرستان موفق به كشف محموله دوچرخه و ماشین های شارژی قاچاق از یك دستگاه كامیون در محور مراغه - هشترود شدند.
وی ادامه داد: این محموله كشف شده شامل 72 دستگاه دوچرخه خارجی و ماشین شارژی به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی اضافه كرد: در این راستا نیز، یك نفر به عنوان متهم دستگیر و برای تكمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 كیلومتری تبریز، مركز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال كالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می كنند.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی** انتشار: عیسی عطاپور**
7487/3077