۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰:۲۲
کد خبر: 82756682
T T
۰ نفر
تيم هندبال ساري قهرمان نيم فصل ليگ برتر هندبال مازندران شد

ساري -ايرنا- تيم هيات هندبال ساري در پايان مسابقات نيم فصل ليگ برتر هندبال باشگاههاي مازندران جام شهداي استان به مقام نخست و قهرماني دست يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در پايان بازي هاي مرحله رفت اين مسابقات و در رده سني جوانان و اميد مردان تيم هيات هندبال ساري جمعه شب در هفته سوم اين مسابقات در خانه با نتيجه 27 بر 22 تيم بيمه آسيا آمل را شكست داد و با كسب 3 پيروزي متوالي و بدون باخت و 6 امتياز قهرمان نيم فصل شد.
همچنين تيم هيات هندبال بهشهر كه در اين هفته با نتيجه نزديك 28 بر 25 ميهمان خود تيم ايمن بتن نوشهر را با شكست مواجه كرد، با دو پيروزي، يك شكست و 4 امتياز در رده دوم ايستاد.
همچنين تيم هاي بيمه آسيا و ايمن بتن نوشهر در رده هاي سوم وچهارم شدند.
در مسابقات امسال ليگ هندبال شهداي مازندران و دربخش مردان 4 تيم بيمه آسيا آمل، هيات بهشهر، هيات ساري و ايمن بتن نوشهر بصورت دوره اي با هم رقابت خواهند كرد.
بازيهاي برگشت اين مسابقات از روز جمعه هفته آينده برگزار خواهد شد.
** رقابت 9 تيم در ليگ هندبال زنان
همچنين در دومين دوره ليگ هندبال شهداي مازندران كه با استقبال خوب بانوان مواجه شده، 9 تيم در دو گروه با هم رقابت مي كنند.
در گروه يك اين مسابقات چهار تيم ، آينده سازان مامطير، چلندر، هيات سرخرود و هيات بابلسر حضور دارند و در گروه دوم اين مسابقات نيز تيم هاي هيات قائمشهر، اسرام بابل، هيات آمل، ونوش و مصالح ساختماني ديوج با هم رقابت مي كنند.
نائب رييس هيات هندبال مازندران گفت كه مسابقات ليگ امسال بر اساس آيين نامه هاي ابلاغي و تدوين شده فدراسيون برگزار مي شود و تاكيد جدي امسال بر نظم و رعايت مقررات در طول برگزاري است تا بتوان از اين مسابقات استعدادهاي خوب هندبال استان شناسايي ودر تيم هاي باشگاهي وملي معرفي شوند.
مهري السادت مهدوي افزود، كه تيم قهرمان مسابقات بانوان ومردان استان به عنوان نماينده مازندران به مسابقات قهرماني كشور اعزام خواهد شد.
خبرنگار : مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654