۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۱
کد خبر: 82757690
T T
۰ نفر
ناظران و داوران مسابقه واليبال شهرداري اروميه و پيكان تهران محروم شدند

اروميه- ايرنا- ناظران و داوران ديدار تيم هاي واليبال شهرداري اروميه و پيكان تهران در هفته دهم ليگ برتر تا اطلاع ثانوي محروم شدند.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، هفته دهم دور مقدماتي مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر ايران جام شهيد «محسن حججي» روز چهارشنبه هشتم آذرماه با 6 ديدار در شهرهاي تهران، آمل، گنبد، اروميه و اردكان پيگيري شده بود.
در اين هفته تيم هاي شهرداري اروميه و پيكان تهران در سالن 6 هزار نقري غدير به مصاف يكديگر رفتند كه اين مسابقه در ست پنجم به دليل خروج تيم اروميه در اعتراض به راي داوري ناتمام ماند.
سازمان ليگ و كميته داوران فدراسيون واليبال در اطلاعيه مشتركي اعلام كردند كه ناظران و داوران اين مسابقه تا اطلاع ثانوي از نظارت و قضاوت در مسابقات واليبال محروم مي شوند.
بر اين اساس محمد حسن خوشدل و خليل يگانه مجد از نظارت و علي اصغر كاظمي و محمد رضا آقايي از قضاوت در واليبال تا اطلاع ثانوي محروم شدند.
به گزارش ايرنا در ديدار تيم هاي واليبال شهرداري اروميه و پيكان تهران كه تا ست پنجم ادامه يافته بود، به خاطر اعتراض مربيان، سرگروه ها و بازيكنان 2 تيم به اشتباه هاي داوري و ترك بازي از سوي تيم شهرداري اروميه، اين مسابقه نيمه تمام ماند تا نتيجه اين ديدار به تصميم فدراسيون منوط شود، كه در پايان فدراسيون سه امتياز اين بازي را به تيم پيكان داد.
8135/ 2093
** خبر: شهين بيدادرس ** تنظيم كننده: توحيد محمودپور ** انتشار: صابر چهرقاني