۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۱۹
کد خبر: 82757704
T T
۰ نفر
گرشاسبی: میزبانی ازتیم های عربستانی حق ماست/خبرهای خوب درباره قرارداد برانكو

تهران-ایرنا- «حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: حق داریم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از تیم های عربستانی و سایر كشورها میزبانی كنیم و از حق خود در این خصوص دفاع خواهیم كرد.

گرشاسبی پس از جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران چهار باشگاه آسیایی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها در ایران، افزود: كنفدراسیون فوتبال آسیا باید طبق دستورات فیفا عمل كند و این حق قانونی‌ ماست كه میزبان باشیم و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. وی افزود: این رقابت ها با نام لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و این بدان معنی است كه بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود.
به گفته وی، درچنین شرایطی فقط با اعمال نفوذ می‌شود بازی‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار كرد. كاری كه می‌خواهند انجام دهند، غیرقانونی است، چرا كه در كشور ما اوضاع آرام است و عربستانی‌ها به دنبال بهانه‌جویی هستند و نمی‌خواهند به ایران بیایند.
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس از حق میزبانی خود در این رقابت ها تا زمانی كه به فینال این رقابت ها صعود خواهیم كرد، استفاده می كند، این خواسته اولیه باشگاه‌های ایرانی است كه باید از سوی AFC رعایت شود.
وی با اشاره به مصوبات كمیته اجرایی كنفدراسیون آسیا در خصوص برگزاری دیدار در كشورها به صورت رفت و برگشت ،تاكید كرد: اینكه دبیركل كنفدراسیون آسیا حرف دیگری می‌زند مسئله‌اش جداست. بدون شك ما قضیه را تا آخر پیگیری كرده و به طور قطع بازی‌ها رفت و برگشت خواهند بود.
گرشاسبی در پاسخ به این سئوال كه آیا پرونده گولچ منجر به كسر شش امتیاز از تیم پرسپولیس خواهد شد،عنوان كرد: به‌هرحال یكسری مشكلات در این پرونده وجود دارد، اما ما هم بیكار ننشسته و دفاعیات خود را با پرداخت مبلغی به دادگاه مربوطه ارائه كردیم. به طور حتم این موضوع را تا آخر پیگیری خواهیم كرد و اجازه نخواهیم داد منجر به كسر امتیاز شود.
وی درباره تمدید قرارداد «برانكو ایوانكوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: صحبت‌های اصلی با برانكو انجام و تقریبا نهایی شده است. هواداران نگران ماندن برانكو نباشند البته با توجه به بازی‌های فشرده‌ای كه داریم، توافق نهایی با برانكو كمی طولانی شد.
وی دراین باره اضافه كرد: فردا همه چیز دراین باره نهایی می شود و خبرهای خوبی خواهید شنید.
ورزشی.**9144**1368
خبرنگار:سعید قهرمانی** انتشار: خیراله شفیعی