۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
کد خبر: 82758628
T T
۰ نفر
جست و جوي كوهنورد مفقود شده مشهدي در ارتفاعات اشترانكوه ادامه دارد

مشهد- ايرنا- سخنگوي ستاد پيگيري حادثه اشترانكوه هيات كوهنوردي خراسان رضوي گفت: جست و جو براي يافتن سيد علي حسيني كوهنورد مفقود شده مشهدي در ارتفاعات اشترانكوه لرستان از صبح امروز از سر گرفته شد.

مجيد مذهبي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تيم 23 نفره خراسان رضوي ديشب روي بهمن فرو ريخته در ارتفاعات مزبور كمپ زدند و امروز نيز تيم ديگري از سازمان امداد و نجات به آنها افزوده شد و كار جست و جوي متمركز در اين زمينه ادامه دارد.
وي اظهار كرد: پروازها نيز براي يافتن اين كوهنورد امدادگر از صبح امروز آغاز شده و سه سورتي پرواز امدادگران را به محل حادثه برده است.
تيم 14 نفره كوهنوردي از مشهد و يك كوهنورد راهنما از شهرستان اليگودرز روز پنجشنبه 16 آذر هنگام بازگشت از ارتفاعات اشترانكوه استان لرستان به علت ريزش بهمن و برف و كولاك شديد دچار حادثه شدند.
در اين حادثه هشت نفر شامل هفت نفر از كوهنوردان خراساني و يك كوهنورد محلي به عنوان راهنما جان خود را از دست دادند كه اجساد آنها پيدا شده و يك نفر از كوهنوردان خراساني كه وظيفه امدادگري اعضاي اين تيم را بر عهده داشته هنوز مفقود است كه جستجو براي پيدا كردن وي ادامه دارد.
خبرنگار: كاميار اسماعيل پور** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم
1922 / 6053