۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴
کد خبر: 82760737
T T
۰ نفر

استاندار ایلام پای درد دل مردم نشست

۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴
کد خبر: 82760737
استاندار ایلام پای درد دل مردم نشست

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در ملاقات مردمی خود، پای صحبت ها و درد دل جمعی از شهروندان نشست و به مشكلات آنها رسیدگی كرد.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتكی امروز سه شنبه در دیدار صمیمی خود با تعدادی از مردم استان از شهرها و روستاهای دور و نزدیك، به درخواست ها، پیشنهادات و شكایت های آنان گوش و دستورهای لازم برای رفع مشكلات مطرح شده را به مدیران دستگاه های استانی صادر كرد.
بر اساس این گزارش، جمعی از معاونان و مدیران كل استان نیز استاندار را در این دیدار همراهی و دستورات صادر شده از سوی مدیریت ارشد استان را برای رفع مشكلات مراجعان پیگیری كردند.
در این دیدار مسائل مربوط به عمران راه روستایی منطقه جعفرآباد در بخش سیوان، مباحث استخدامی، خسارت های مربوط به فرونشست زمین منطقه چوار، مشكل مددجویان كمیته امداد و برخی مسائل و حوزه های دیگر بررسی شد و استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع مشكلات این افراد صادر كرد.
سلیمانی دشتكی با بیان اینكه خروجی فعالیت های مسئولان باید به حل مشكلات و رفاه مردم منجر شود، اظهار كرد: اساس فعالیت همه دستگاه های اجرایی در استان ایلام باید رفع مشكلات مردم و بر اساس تكلیف باشد.
گقتنی است كه جلسات ملاقات مردمی استاندار ایلام با هدف طرح و بررسی مشكلات مردم استان روزهای سه شنبه هر هفته برگزار خواهد شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن كهزادیان
3032/6119