۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹
کد خبر: 82760797
T T
۰ نفر
الميادين: درگيري ميان نظاميان صهيونيستي و فلسطينيان ادامه دارد

تهران - ايرنا - شبكه خبري 'الميادين' از تداوم درگيري ها ميان نظاميان صهيونيست و جوانان فلسطيني مخالف تصميم 'دونالد ترامپ' دربار قدس در 'بيت لحم' خبر داد و افزود كه يورش گسترده نظاميان رژيم اشغالگر به مناطق مختلف كرانه باختري شدت يافته است .

به گزارش ايرنا، خبرنگار اين شبكه از مناطق اشغالي با اشاره به وقوع درگيري هاي صبح امروز (سه شنبه) نظاميان رژيم صهيونيستي با جوانان فلسطيني مخالف تصميم ترامپ درباره قدس در منطقه 'بيت عينون' و ورودي بيت لحم شمالي، به يورش هاي گسترده صهيونيست ها به مناطق مختلف كرانه باختري و دستگيري شمار زيادي از فلسطينيان پرداخت.
دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريكا چهارشنبه گذشته در سخناني ، قدس شريف را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي به رسميت شناخت.
الميادين همچنين به نقل از وزارت بهداشت فلسطين اعلام كرد كه درگيري هاي ديروز نظاميان صهيونيست با فلسطينيان مخالف تصميم ترامپ درباره قدس، منجر به شهادت چهار فلسطيني و زخمي شدن بيش از 1778 فلسطيني ديگر در شهرها و روستاهاي فلسطين از جمله يك كودك شش ماهه شده است .
نظاميان رژيم صهيونيستي در حمله به معترضان فلسطيني از گلوله جنگي، گاز اشك آور و بمب هاي گازي استفاده مي كنند.
نظاميان رژيم صهيونيستي صبح امروز نيز 12 شهروند فلسطيني را در مناطق مختلف كرانه باختري پس از عمليات حمله و بازرسي منازل اين منطقه دستگير و روانه زندان كردند.
خبرگزاري هاي فلسطين نيز اعلام كردند كه در ميان دستگير شدگان سه جوان اهل 'نابلس' هستند . يكي از آنان 'صالح عامر' است كه به تازگي از اسارت صهيونيستها رها شده بود.
همچنين نظاميان رژيم صهيونيستي چند تن از اسراي آزاد شده اهل 'عصيره' در نابلس را نيز دستگير كردند. اين در حالي است كه نظاميان اشغالگر خانه هاي ساكنان روستاي 'حوسان' در غرب بيت لحم را مورد حمله قرار داده و چند تن را دستگير و لوازم خانه هاي آنها را تخريب كردند.
از چهارشنبه گذشته پس از اعلام تصميم ترامپ درباره قدس، انتفاضه سوم مردم فلسطين آغاز شده است.
خاورم** 1453**1651
مترجم: آمنه دهقان- انتشاردهنده:مسعودجعفريان
۰ نفر