۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷
کد خبر: 82760957
T T
۰ نفر

شرط برانكو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷
کد خبر: 82760957
شرط برانكو برای تمدید قرارداد با پرسپولیس

تهران - ایرنا - برانكو ایوانكویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: طی دوسال و نیم گذشته مقداری از مطالبات كادرفنی و بازیكنان پرداخت نشده كه پس از تسویه كامل باشگاه قراردادم را با این باشگاه تمدید خواهم كرد.

به گزارش ایرنا سرمربی پرسپولیس امروز سه شنبه در حاشیه تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران،افزود: بهتر است در این باره كاملا شفاف سازی صورت گیرد تا مشخص شود مقدار طلب و بدهكاری موجود اعضای كادرفنی و بازیكنان چقدر است.
وی با تبریك به هواداران و بازیكنان به خاطر قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر فوتبال گفت: در لیگ هفدهم نسبت به فصل پیش 9 گل بیشتر زدیم و قهرمانی سوپرجام، حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی در آخرین شهرآورد پایتخت از دیگر موفقیت های تیم پرسپولیس است. اما اینكه گفته می شود بازیكنان تسویه كردند درست نیست و بهتر است مدیریت باشگاه هر چه زودتر این مشكل را حل كند.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش در جام حذفی كه قرار است روز جمعه با تیم بادران برگزار شود،گفت: فرصتی برای جشن گرفتن نداریم.
برانكو درخصوص آقای گلی «علی علیپور» اظهار داشت: نبود مهدی طارمی فقدان بزرگی است. اما علیپور به خوبی جای خالی او را پر كرده است و روز به روز بهتر می شود. البته برای همه مهاجمان یك دوره افت وجود دارد همانطور كه كریم بنزما و كریستیان رونالدو دچار چنین افتی شدند.
برانكو با اشاره به اینكه هر بازیكنی حق انتخاب تیم خود را دارد، اظهار داشت: مهدی طارمی به عنوان یك بازیكن حرفه ای با توجه به اینكه زمان قراردادش به پایان رسیده است حق انتخاب دارد. اما در هر صورت در ابتدا منافع باشگاه در نظر گرفته می شود. البته «حمید رضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه برای مشكل این بازیكن با باشگاه ریزه اسپور، به تركیه رفته است و می دانم كه قرارداد هفت بازیكن دیگر نیز رو به پایان است. اما در دنیای حرفه ای فوتبال بازیكنانی مانند نیمار به رغم اینكه در پارسی سن ژرمن توپ می زند همچنان به بارسلونا علاقه دارد.
وی درخصوص درخواست «كارلوس كی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال برای در اختیار گرفتن بازیكنان ملی پوش تیم های باشگاهی ایران به صورت یك روز و نیم درهفته گفت: در این رابطه باید نامه رسمی از فدراسیون فوتبال به باشگاه برسد تا درمورد آن صحبت شود. من اطلاع دقیقی از چنین مطالبی كه در رسانه ها منتشر می شود، ندارم.
سرمربی تیم پرسپولس درباره اینكه آیا ممكن است به نتایج آلكس فرگوسن و علی پروین سرمربیان اسبق منچستریونایتد و پرسپولیس در یك تیم باشگاهی برسد یا خیر؟ اظهار داشت: به این مقایسه افتخار می كنم و قطعا نتایج خوب یك مربی سبب ماندن او در تیمش می شود. اما برای این هدف زمان نیاز است.
برانكو درخصوص دعوت شدنش برای تماشای بازی رئال مادرید و الجزیره امارات در دبی گفت: برای تماشای دیدار رئال دعوت شدم كه امروز به دبی می روم و پنج‌شنبه نیز به تهران باز می گردم. البته زمانی هم كه در چین مربی بودم و مورینیو سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بود به دعوت معاون این باشگاه به كمپ رئال رفته بودم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029** 1701
خبرنگار: محمد مهدی موذن* انتشار: حمید قدیمی
۰ نفر