۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۶
کد خبر: 82761280
T T
۰ نفر
استاندار گيلان: با سرعت عمل و دقت، اختلالات در زمان بحران كاهش يابد

رشت - ايرنا - استاندار گيلان گفت: انتظار اين است كه با نهايت هوشياري، دقت نظر و سرعت عمل، اختلالات در زمان بروز بحران كاهش يابد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مصطفي سالاري روز سه شنبه در رزمايش طرح زمستاني سال 1396 در محل مركز فرماندهي انتظامي رشت، اين رزمايش را منظره‌اي زيبا و ترسيم كننده آمادگي نيروهاي عملياتي براي خدمت به مردم در روزهاي سخت دانست و افزود: رفتارهاي مختلف طبيعت و اقليم، ناشي از قدرت لايزال الهي و بخشي از مواهب خدادادي است و حضور بموقع و آگاهانه شما در مواقع بروز بحران، مي‌تواند با پيشگيري از حوادث و سوانح ناگوار، حلاوت مواهب خدادادي را به مردم بچشاند و سختي را برايشان به آساني بدل كند.
وي ادامه داد: در زمان بروز بحران‌هايي نظير بارش شديد برف، طبيعي است محدوديت و اختلالاتي رخ دهد ولي انتظار اين است كه با نهايت هوشياري، دقت نظر و سرعت عمل بتوانيم اختلالات احتمالي را به حداقل برسانيم.
سالاري بيان داشت: براين باوريم با عزمي كه در شما مي‌بينم، تمام تلاش خود را براي خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم بكار خواهيد بست.
وي تصريح كرد: رزمايش امروز با هدف شروع به كار و استقرار يگان‌هاي نظامي و انتظامي و نيروهاي امداد و نجات، اورژانس، هلال احمر و راهداري در مكان‌هاي مشخص در سراسر استان و به منظور پيشگيري از بروز سوانح برگزار شده است.
سالاري گفت: بهبود وضعيت راه‌ها، فرهنگ سازي در امر حمل و نقل جاده‌اي و آمادگي براي مقابله با سوانح احتمالي از جمله اموري است كه توأمان در دستور كار داريم.
در ادامه اين مراسم رژه خودرويي يگان‌هاي پليس، امداد و نجات، اورژانس، راهداري و هلال احمر از مقابل جايگاه انجام شد.
طرح ترافيك زمستاني در استان گيلان، تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت..
خبرنگار:اميرپوراحمد**انتشاردهنده:اميرحسين كبيري
7294/2007
۰ نفر