۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۲۲:۴۴
کد خبر: 82761599
T T
۰ نفر
3 نشان رقابت های پارا آسیایی امارات به ورزشكاران فارس رسید

شیراز – ایرنا – دوندگان استان فارس روز سه شنبه در رقابت های پارا آسیایی 2017 امارات 2 نشان نقره و برنز دیگر برای كاروان ورزشی ایران به ارمغان آوردند تا مجموع مدال های ورزشكاران فارسی در این رقابت ها به عدد سه برسد.

رئیس هیات ورزش نابینایان و كم بینایان فارس شامگاه سه شنبه به ایرنا گفت: علیرضا غوری دونده نی ریزی كه در نخستین روز این رقابت ها نشان طلای دو 100 متر را كسب كرده بود در دومین روز هم در ماده پرش طول با ركورد سه متر و 96 سانتی متر مدال نقره را از ان خود كرد .
سید محمد رضا هاشمی نژاد افزود: همچنین علیرضا ایزدی دونده شیرازی نیز در پرتاب وزنه مدال برنز را به خود اختصاص داد تا سومین مدال ورزشكاران فارس در این رقابت ها به دست آید.
وی اضافه كرد: در سومین روز این رقابت ها نیز كه از چهارشنبه (فردا) در كشور امارات آغاز می شود علیرضا غوری در ماده 200 متر و علیرضا ایزدی در ماده پرتاب دیسك به مصاف حریفان خود می روند و این امیدواری وجود دارد تا این دو نماینده فارس مدال های دیگری را برای كاروان ورزشی ایران به ارمغان بیاورند.
هاشمی نژاد افزود: كاروان ورزشی ایران در این مسابقات در 10 رشته ورزشی شركت دارد.
ورزشكاران نابینایان و كم بینایان ایران در دومین دوره این مسابقات كه در سال 2013 در كشور مالزی برگزار شد با 59 مدال رنگارنگ به مقام دوم آسیا دست یافتند.
سومین دوره مسابقات پارا آسیایی جوانان هم اینك در كشور امارات در حال برگزاری است و تا بیست و سوم آذرماه جاری ادامه دارد.
7368/ 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی