۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶
کد خبر: 82762047
T T
۰ نفر
شهردار سنندج: كاهش ساخت و ساز غيرمجاز در گرو رفع مشكل زمين هاي قولنامه اي است

سنندج - ايرنا - شهردار سنندج با اشاره به ساخت و سازهاي غيرمجاز و مشكلات ناشي از آن، مقابله با اين پديده و ممانعت از اين ساخت و سازها را در گرو رفع مشكل زمين هاي قولنامه اي در اين شهر دانست.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حشمت الله صيدي روز چهارشنبه در آيين تكريم و معارفه شهردار منطقه 2 اظهار كرد: ساخت و سازهاي غيرمجاز در نواحي و حاشيه شهر مسائل و معضلاتي را براي شهروندان ايجاد مي كند و بايد با برنامه ريزي هاي مناسب اين مشكلات را رفع كرد.
وي افزود: يكي از مسائلي كه به افزايش اين ساخت و سازها كمك مي كند زمين هاي قولنامه اي مشكل دار است و در اين راستا رايزني هاي در جهت رفع مشكل انجام شده و اميدواريم اين معضل در آينده نزديك رفع شود.
شهردار سنندج به مشكلات شهرداري هاي مناطق نيز اشاره كرد و گفت: فعاليت در شهرداري هاي مناطق بدليل مشكلات فراوان، همواره داري چالش هاي بزرگي است كه با مديريت صحيح و برنامه ريزي اصولي مي توان بر اين مشكلات فائق آمد.
صيدي تاكيد كرد: كمبود منابع مالي و كاهش درآمد يكي از مهمترين مشكلاتي است كه بايد مديران مناطق با برنامه ريزي اصولي و فعال كردن تمامي كدهاي درآمدي، اين مناطق را از لحاظ كسب درآمد به خودكفايي لازم برسانند.
وي يادآور شد: استفاده از نيروهاي با تجربه و توانمند در راس شهرداري هاي مناطق يكي از مهمترين برنامه هاي اين شهرداري جهت خدمات رساني مطلوب به شهروندان است.
در اين آيين از زحمات عليرضا كاظمي شهردار پيشين تقدير و جلال اصغري به عنوان شهردار منطقه 2 سنندج معرفي شد.
از مهمترين سوابق اجرايي جلال اصغري مي توان به مدير حراست شهرداري و فرمانداري سنندج، معاون خدمات شهري شهرداري سنندج، مديرعامل سازمان آتش نشاني، مدير عامل سازمان خدمات موتوري و عضو دائمي كميته طبقه بندي مشاغل شهرداري هاي استان كردستان اشاره كرد.
شهر سنندج مركز استان كردستان با جمعيتي در حدود 500 هزار نفر جمعيت با سه منطقه شهرداري، يك ناحيه و سه ناحيه منفصل شهري اداره مي شود.
خبرنگار: افسانه گلباغي**انتشار: مجيد سليماني
7348/9102